מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תמציות פרחי באך במקום רפואה קובנציאליתרועי09/09/2016
שלום
מה זה שנים לוקח קלונקס שכבר לא משפיע ואולי עשה נזק
האם יש טיפול בפרחי באך שיכול לגמול אותי מהקלונקס!?
יש לי חרדות חוסר ביטחון עצמי שואף לאפס דכאון שהולך יד ביד עם החרדה והיא שקט ניסתי כדורים ssri אך תופעות לוואי קשות ולא עזרו
אשמח לכיון עזרה יעוץ
האם הנתרופטיה זה גם שילוב של צמחים!?אני פשוט בחוסר איזון לגמרי הכול הולך לצד אחד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמציות פרחי באך במקום רפואה קובנציאלית - תגובה
רותי בזק09/09/2016רועי שלום
פרחי באך עובדים סטטיסטית על 80 אחוז מהאוכלוסייה. כך שאם אתה ב 80 אחוז הם בהחלט יכולים לעזור ל ך , אם אתה ב 20 אחוז ,אז לא...
לא ניתן לדעת עד שמנסים.
כמובן שתהליך של הפחתת קלונקס מחייב מטפל צמוד שיהיה זמין לך 24 שעות , שיוכל להקשיב ולתמוך בכל רגע ורגע. חשוב לציין שלא מפסיקים את הקלונקס בבת אחת , זה תהליך שצריך להעשות לאט לאט.
בקיצור, יש סיכוי טוב שפרחי באך בהחלט יכולים להחליף או לצמצם את השימוש בקלונקס אבל התהליך צריך להעשות בבקרה ואפילו בצמוד לפסיכיאטר שנתן את הכדורים.
מאחלת הרבה בהצלחה
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר בהמשך לתשובתך
רועי09/09/2016אני לא לוקח מינון גבוה של קלונקס אבל אכן יש לי אי איזון הייתי אצל צדיק איש דת שאמר שהכול הולך שמואלה זאת אומרת נפש לא מאוזנת חסרת אנרגיות וריקה אני ממלא אותה בתורה ככול שאפשר יחד עם זאת יכול להיות שבעבר הייתי צריך להגיע לטיפול הילינג שזה הבנתי תדרים לא מאמין בזה כול כך ואז לא יכולתי להגיע יכול להיות שאותו אדם הזיק לי מבחינת התדרים כי זה משהו חדש מאוד אצלי הקלונקס נוטל תקופה של שנים אבל החרדות וחוסר הביטחון העצמי עם חזקים מימני האם ישמקום לטיפול נטרופתי שהבנתי שזה יותר חזק מפרחי באך או שמא ללכת על הפרחים
מה התמציות שהיית ממליצה לי החזקות שיש שאוכל לצאת יותר מהבית מלא בטחון ושמח בנשמתי וכמובן לחזור לאיזון נפשי בעבר לקחתי פרחי באך שמישהי רקחה לי בביתה היה שינוי לטובה אבל לא הרגשתי שזה חזק מספיק
בנוסף מה שכן כאשר אני לא לוקח תקלונקב יש לי נוקשות רעד והתכווציות חזקות של שרירים ולפי מה שהבנתי מכמה דברים ברפואה משלימה שאין תחליף טיבעי לקלונקס אני לא חולה נפש אני מרוקן נפשית יותר נכון השמחה אבדה אוהב תלבד ואיני מוצא שלווה ואי שקט אשמח ליעוץ חזק מימך מה היית אומרת לי נטרופציה או צמחי באך
תודה ושבת שלום כמובן שרסקיו לא יכול לעזור במצב שכזה צריך הרבה יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר בהמשך לתשובתך - תגובה
רותי בזק09/09/2016רועי יקר
נתת המון אינפורמציה בשאלה שלך ואני חושבת שזה יהיה ממש בלתי מקצועי מצדי לתת לך עיצות איזו תמצית לקחת בהמשך לאינפורמציה. אני באמת חושבת שחשוב שתלך למטפל טוב בפרחי באך שיוכל לשוחח איתך ארוכות , להבין את מצבך , להיות איתך בקשר צמוד ולהחליט איתך איזה נושא אתם תוקפים ראשון , איזה שני וכו'
אני מאמינה בכל אמונה שניתן לעזור לך אבל אתה זקוק לליווי צמוד ולאבחון מקיף.
חשוב שתלך למטפל/ת טוב לקבל עזרה. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. הרבה הרבה בהצלחה.
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרותי היקרה המון תודה בהמשך לתשובת
רועי10/09/2016האם המטפלים דרך הקופה ברפואה משלימה מיקצועים ומוסמכים !? אני לא כול כך מאמין בפרטים ..בקלינקות בביתם.כי גם אין לי מידע על מטפל טוב ככה שאני לא כול כך מבין בעניין זוכר שלקחתי בזמנו תמצית שרקחה לי מישהי בביתה היה מרגיע אותי קצת אבל היום המצב שונה אני מתוח הרבה כול הזמן במתח לגבי העתיד הרבה מחשבות שחוזרות על עצמם וגם אז לא הייתי על קלונקס שאני חושב שהוא מוסיף ותורם הרבה לבעיה ומגביר תחרדה בכדור הראשון שלקחתי הייתי מבסוט כאילו זה אקסטזי כי זה נתן לי רוגע אבל היום ההפך כשאני לא לוקח אני נכנס לדיכאון והמבסוט הזה כבר זה לא כמו שהיה זה יותר להרגיע תהתכווציות ואת המתח שנוצר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרותי היקרה המון תודה בהמשך לתשובת - תגובה
רותי בזק10/09/2016רועי יקר
לגבי הקופות , אין לי מושג. אני מכירה ויודעת על מטפלים מצויינים שיש להם קליניקה פרטית.
לך עם תחושת הבטן שלך. בקש להפגש עם המטפל , שוחח עימו ובדוק אם הוא נראה לך ומרגיש לך מהימן.
בטוחה שתמצא את המטפל הנכון שיוכל לעזור לך....
המון בהצלחה
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי את יכטלה להמליץ על מישהו
רועי11/09/2016אולי אתיכולה להמליץ עלנטפלבאיזור הצפוןאו שיש איזה אתרשל מדורגים בעניין עם ביקורות טובות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו נוסף ששחכתי לציין רותי היקרה
רועי11/09/2016ראיתי כאן שאת כן ממליצה על סוגי תמציות למניהם..
גם קראתי שרשמתי שהומואפתיה זה עובד על תדרים!? לא מבען משהו הצמחי באך עובד על תדרים !?או שזה נקרא הומואפתיה!? ומה זה תדרים זה כמו מוליכים עיצבים סרטונין וכו במוח!? לפי הבנתי הטיפול בצמחים הרבה יותר עמוק מכדורים פסיכאטרים שמזיקים אני מאוד מאמין ברפואה אלטרנטיבית.כי כול האנטרס ובוק של הכדורים וחברות התרופות זה למכור כמה שיותר ולדפוקלאנשיםתמוח
אשמח להסבר מפורט אם אפשר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו נוסף ששחכתי לציין רותי היקרה - תגובה
רותי בזק11/09/2016רועי יקר
ביקשת המלצה על מישהו מהצפון. כמה צפון? ואיפה פחות או יותר?
כן , גם פרחי באך וגם הומאופטיה עובדים בצורה דומה , תדר אנרגטי שמתלבש על תדר בעייתי כלשהו אצלנו בנשמה ובנפש.
הטיפול בפרחי באך הוא למעשה טיפול באמצעות התדר האנרגטי שהצמח מפריש. הטיפות עצמן הן אגלי טל שספחו אליהם את התדר של הצמח. בעוד שהומאופטיה היא סוג של מיצוי אנרגאטי אחר של הצמח.
לעיתים קרובות אני ממליצה פה בפורום על תמציות . במקרה שלך אני ממש חושבת שצריך להיות במעקב צמוד יותר ובליווי ולכן אני מעדיפה לא להמליץ ולתת למטפל לעשות אבחון. אשמח בכל מקרה לשמוע ממך מה המטפל המליץ ולהביע את דעתי בעיניין.
אגב, בכרכור יש את המכללה שמלמדת באופן מאוד שיטתי פרחי באך , אני בטוחה שגם להם יש רשימת מטפלים מומלצת.
מאחלת לך המון בהצלחה ואת כל הטוב שבעולם.
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
