ווסקוליטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ווסקוליטיס
    קרן
    15/02/2015

    שלום הבת שלי בת ה19חיילת סובלת כבר חודשיים וחצי משטפי דם גדולים ופרופורות אדומות ברגליים היתה מאושפזת פעמיים ורק עכשיו לפי ממצא של ביופסיה ובדיקת אנקה חיובית הלכו לכיוון ווסקוליטיס החלה לקבל טיפול סטרואידים לפני חמישה ימים עדיין יש סימנים... יש לציין שגם האסקה מוגבר ויש חשד גם למחלת מעי דלקתית... רציתי לדעת:
    אחרי כמה זמן של טיפול סטרואידים אמור להעלם השטפי הדם?
    מחלה זו היא כרונית ועלולה לחזור?
    איזה פרופיל בצבא היא אמורה לקבל בעקבות מחלה זו?
    איזה סיבוכים יש למחלה כי הילדה סובלת מכאבי בטן חזקים?
    והאם אסקה ואנקה חיובי זה סימן למחלת מעי דלקתית?
    אשמח לתשובה מהירה תודה קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ווסקוליטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ווסקוליטיס - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    17/02/2015

    ככל הנראה מדובר בווסקוליטיס עם ANCA חיובי. אם ASCA מוגבר ויש תלונות של שלשולים וכאבי בטן צריך לעבור ברור שכולל בין היתר קולונוסקופיה ולהוכיח זאת. אבחנה של מחלת מעי דלקתית נעשית באנדוקסופיה וביופסיות.
    הפריחה אמורה לעבור תוך שבועות תחת הטיפול, אמור לעבור בהדרגה.
    לא יודע לגבי הפרופיל הצבאי
    קשה לדבר על סיבוכים כשעדיין לא יודעים מה האבחנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו