נוגדי דלקת ל-spondyloarthropathy

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוגדי דלקת ל-spondyloarthropathy
    נטלי
    29/06/2017

    שלום,

    אני בת 30. לפני 6 שנים אובחנתי עם unspecified spondyloarthropathy, שמתבטאת בעיקר בכאבי גב ואגן. בתחילת הדלקת סבלתי מכאבים חזקים ולקחתי ארקוקסיה כחצי שנה במצטבר (עם מספר הפסקות). בשל ירידה באפקטיביות של הכדור וכאבי בטן עליונה הפסקתי לקחת אותו, ולמזלי כאבי הגב נרגעו ספונטנית והיו לי כמה שנים די טובות. לאחרונה הכאבים התגברו שוב. האם יש טעם לנסות שוב לקחת ארקוקסיה, בהינתן ירידת ההשפעה וכאבי הבטן בעבר? (גסטרוסקופיה יצאה תקינה באותה תקופה) האם הכדור החדש יותר קספו יכול להיות ידידותי יותר למערכת העיכול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוגדי דלקת ל-spondyloarthropathy

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    01/07/2017

    הי, אין להשליך תופעות לוואי ויעילות טיפול מכדור מסוים, על תרופה אחרת מאותה משפחה. כלומר, אם ארקוקוסה הפסיק לעבוד וגרם לתופעות לוואי, לא בטוח שכך יהיה עם הקספו.
    בכל מקרה, אחרי שבוע טיפול תדעי אם הוא יעיל או לא ואם תקחי את הכדור עם האוכל ולא לשכב כחמה צעה לאחר מכן, לא צפויות תופעות לוואי.
    דווקא ארקוקסיה יותר סלקטיבי- כלומר גורם לפחות תופעות לוואי, אבל הקפדה על נטילת תרופה באופן הנכון (כפי שכבר ציינתי) לא אמורה לגרום לבעיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו