כאבים במרפק יד ימין לאחר תאונת עבודה

מנהל הפורום

ד"ר עדי מור
ד"ר עדי מור
לקביעת תור אצל ד"ר עדי מור ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במרפק יד ימין לאחר תאונת עבודה
    רינה
    25/03/2021

    ד"ר שלום וברכה!

    לפני חצי שנה ארעה לי תאונת עבודה.

    בצאתי מהמשרד ברך לבית הרגשתי סחרחורת נפלתי ונחבלתי ביד ימין. והתגלה לי שבר בראש הרדיום במרפק ביד ימין.

    יש לציין שאני עדיין חווה כאבים חזקים במרםק המקרין לזרוע, לאמה , שורש כף היד ולאצבעות.

    כמו כן יש לציין שאת הכאבים שאני חווה זה לא משנה באיזו צנוחה אני נמצאת הן במנוחה, הן בעבודה במחשב, הן בעבודות היומיומיות והן בהרמת משאות.

    אתמול בוצעתי סונר מרפק יד ימין - להלן הממצאים:

    אין עדות לנוזל יתר במרפקים.
    הדגמה תקינה של הגיד הדיסטלי של הביצפס.
    במדור הפנימי - הדגמה תקינה של הרכמות הרכות כולל איזור האחיזה לאפיקונדילוס הפנימי.
    במדור החיצוני - הודגם גוש קומון אקסטנסור בלתי אחיד, ללא קרע.
    אין עדות לבורסיטי אולקרנטן.

    כמו כן ביצעתי סונר שורש כף יד ימין - להלן הממצאים:

    באקסטנסורים האמצעים והאולנארים בשורש כף היד הודגם טנוסינוביטיס קל.
    פרק לכך, בסריקת האזורים המכוונים לא הודגם גוש, קרע, או ממצא חריג אחר.

    שאלותיי הם:

    1. מהו הממצא שהתגלה בסונר מרפק יד ימין?
    2. מה הדרכי טיפול?
    3. מה הממצא שהתגחה בסונר כף יד ענין?
    4. מה הדרכי טיפול?


    בברכה מרובה,
    רינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עדי מור
    25/03/2021

    שלום, בדיקת US מוגבלת, הראתה סימני דלקת, כדי לראות אם מה שהודגם בבדיקה באמת הוא הגורם לכאב ממנו את סובלת כדאי לבצע צילום רנטגן של המרפק ולהבדק ע"י מומחה יד. במקרה של צילום צריך לראות את הצילום עצמו, פענוח לא יספק. US שרש היד אם אין כאב אינו צריך לקבל יחס משמעותי כעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במרפק יד ימין

    רינה
    25/03/2021

    ד"ר שלום וברכה!

    ראשית, תודה רבה על תגובתך המהירה.

    שנית, לפני כשלושה שבועות ביצעתי צילום רנטגן של הזרוע, מרפק וכף יד ימין והכל היה תקין.

    יש לציין שאני סובלת מכאבים בכף היד והאצבעות,

    מה ניתן לעשות?

    בברכה מרובה,
    רינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עדי מור
    25/03/2021

    שלום שוב, פענוח תקין אינו אומר שהצילום תקין. דבר שני, שוב בתחום הזה בלי לבדוק מה בדיוק מפריע ולאבחן במדויק, לא ניתן באמת לתת פתרון, לצערי...בינתיים ניתק לקחת נוגדי דלקת כמו נורופן אם אין איסור מבחינה רפואית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו