שבר במסרק 5 בשתי כפות הידיים

מנהל הפורום

ד"ר עדי מור
ד"ר עדי מור
לקביעת תור אצל ד"ר עדי מור ללא פרסום בפורום
 
  • שבר במסרק 5 בשתי כפות הידיים
    מסרק
    05/12/2021

    שלום וברכה דוקטור,

    לפני כחצי שנה נוצר אצלי שבר במסרק מספר 5 בשתי כפות הידיים. להבנתי לא מדובר בשבר משמעותי או קשה. גובסתי לתקופה קצרה יחסית - פחות משבועיים. בתנועות מסוימות אני עדיין מרגיש את האזור,משמע לא הכל מאה אחוז. האם הגיוני שכעבור 6 חודשים עוד יהיו תחושות לא נעימות בסיבובים בזוויות מסוימות של כף היד או בהעמסת משקל עליה וכו'? פעם אחרונה הרופא די נפנף אותי, טען שלא צריך להצטלם שוב ולא צריך פיזיו, אבל אני קצת מודאג מזה. המצב טוב בסך הכל, אבל התחושות והכאבים הקלים גורמים לי לחשוב שלא הכל מאה אחוז. הופנתי גם לפיזיו לפני כן וגם הוא אמר שאין צורך בטיפול.אני חושש שזה לא יחלים באופן מושלם. אני בן 32. תודה רבה מראש על התגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמת שבר באופן מלא אורכת עד שנתיים

    עדי מור
    05/12/2021

    שלום, נכון הדבר, החלמת שבר באופן מלא אורכת עד שנתיים(!)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו