דלקת בגיד באצבע ביד וגם נפיחות מיפרק מעל אגודל

מנהל הפורום

ד"ר עדי מור
ד"ר עדי מור
לקביעת תור אצל ד"ר עדי מור ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בגיד באצבע ביד וגם נפיחות מיפרק מעל אגודל
    עדנה
    30/08/2022

    שלום. בת 82. סובלת כמה שנים מאוסטוארט' בירכיים כפות רגליים ועוות וכאבים באצבעות ידיים שהולך ומתגבר. ביחוד בסיסי אגודלים. נפיחות סביב mpj של אצבע 3 עם רגישות מעל מיפרק ומעל הגיד המכופף. הכירורג ד'ר לוריא הזריק לי לפני 5 ימים סטר' דיפרוספן ולידוקאין. עד רגע זה אין לי כל הקלה בכאב. שואלת דעתך האם יש סכוי שהכאב יעבור בעוד זמן מה או כדאי עוד זריקה? ועוד שאלה אם מנתחים המפרקים מעל האגודלים כמה זמן ההחלמה ? שמים גבס? אני בת 82. ענין הפרקים בברכיים כנראה גנטי מאמא ז'ל. תודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין חסר לי מידע רב

    עדי מור
    30/08/2022

    שלום, עדיין חסר לי מידע רב כדי לדעת אם מתאים יותר לאיזון וטיפול תרופתי ע"י ראומטולוג או שמתאים לניתוח. עם נפיחות במפרקים ובגידים כפי שאת מתארת חובה להבדק גם אצל ראומטולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו