בטא 21 והורמונים נמוכים .....

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • בטא 21 והורמונים נמוכים .....
    ירדן
    29/05/2013

    היי,
    הייתי שמחה להבין קצת יותר לגבי תוצאות הבדיקה.
    אני לאחר טיפול IVF ראשון.
    כ-8 ימים לאחר החזרת העוברים החל דימום קל ועכשיו הדימום הוא כמו מחזור לכל דבר.
    הבוקר עשיתי בדיקת דם בהנחיית הרופא שלי, ולהלן התוצאות:

    Estradiol (E2) Urgent - 237
    Progesterone Urgent - 6.41
    HCG-B Quantitative Urgent - 21

    לאחר שיחה עם המרפאה הבנתי כי ערך הבטא מעיד על הריון אך רמת ההורמונים אינה תקינה ומעידה על אפשרות של הריון חוץ רחמי או הריון כימי.
    האם יש בעיה שאולי אני מפספסת? חשוב לי להבין בדיוק את משמעות התוצאות. והאם יש משהו שעליי לעשות או לבקש לבדוק טרם אעבור טיפול נוסף.
    (בשאיבה שאבו 7 ביציות שהופרו אך רק שני עוברים התפתחו בצורה תקינה והושתלו כך שעליי לעבור שוב את תהליך השאיבה...)
    אודה מאוד לעזרתכם ולתשובה ברורה ואינפורמטיבית.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא 21 והורמונים נמוכים ..... - תגובה

    פרופ' שלמה משיח
    29/05/2013

    בטא של 25 הוא הריון כימי. רמת הפרוגסטרון מאד נמוכה וייתכן שהתמיכה לא הייתה מספקת. בכל מקרה העובדה שהיה הריון (אפילו כימי) מעודדת באשר לסיכויי ההצלחה בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא 21 והורמונים נמוכים- המשך...

    ירדן
    02/06/2013

    ד"ר משיח שלום,
    תזכורת: בתאריך 29.5.13 ביצעתי בדיקת דם בעקבות דימום (14 יום מהשאיבה, 11 יום מההחזרה), התוצאות היו: בטא 21, פרוגרסטרון 6.4, E2 237. היום 2.6.13 ביצעתי בדיקת דם נוספת, תוצאותיה: בטא 122, פרוגרסטרון 26.47, E2 363.
    האם עדיין לדעתך מדובר בהריון כימי? האם אין מקום לאופטימיות זהירה?
    מדוע הרופא שלי לא נותן לי תמיכה יותר חזרה להורמונים?
    במידה ולדעתך אכן מדובר בהריון כימי למה אני צריכה לצפות- דימום? רק ירידה בבטא?

    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטא 21 והורמונים נמוכים- המשך... - תגובה

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    03/06/2013

    העלייה בערכי הביטה נותנת פתח לקווה שההריון ממשיך ומתפתח ,כמובן שהמשך המעקב חיוני לקביעת גורל ההריון ,תקינותו,והתפתחותו התוך רחמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו