מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בטא 21 והורמונים נמוכים .....ירדן29/05/2013
היי,
הייתי שמחה להבין קצת יותר לגבי תוצאות הבדיקה.
אני לאחר טיפול IVF ראשון.
כ-8 ימים לאחר החזרת העוברים החל דימום קל ועכשיו הדימום הוא כמו מחזור לכל דבר.
הבוקר עשיתי בדיקת דם בהנחיית הרופא שלי, ולהלן התוצאות:
Estradiol (E2) Urgent - 237
Progesterone Urgent - 6.41
HCG-B Quantitative Urgent - 21
לאחר שיחה עם המרפאה הבנתי כי ערך הבטא מעיד על הריון אך רמת ההורמונים אינה תקינה ומעידה על אפשרות של הריון חוץ רחמי או הריון כימי.
האם יש בעיה שאולי אני מפספסת? חשוב לי להבין בדיוק את משמעות התוצאות. והאם יש משהו שעליי לעשות או לבקש לבדוק טרם אעבור טיפול נוסף.
(בשאיבה שאבו 7 ביציות שהופרו אך רק שני עוברים התפתחו בצורה תקינה והושתלו כך שעליי לעבור שוב את תהליך השאיבה...)
אודה מאוד לעזרתכם ולתשובה ברורה ואינפורמטיבית.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא 21 והורמונים נמוכים ..... - תגובה
פרופ' שלמה משיח29/05/2013בטא של 25 הוא הריון כימי. רמת הפרוגסטרון מאד נמוכה וייתכן שהתמיכה לא הייתה מספקת. בכל מקרה העובדה שהיה הריון (אפילו כימי) מעודדת באשר לסיכויי ההצלחה בעתיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא 21 והורמונים נמוכים- המשך...
ירדן02/06/2013ד"ר משיח שלום,
תזכורת: בתאריך 29.5.13 ביצעתי בדיקת דם בעקבות דימום (14 יום מהשאיבה, 11 יום מההחזרה), התוצאות היו: בטא 21, פרוגרסטרון 6.4, E2 237. היום 2.6.13 ביצעתי בדיקת דם נוספת, תוצאותיה: בטא 122, פרוגרסטרון 26.47, E2 363.
האם עדיין לדעתך מדובר בהריון כימי? האם אין מקום לאופטימיות זהירה?
מדוע הרופא שלי לא נותן לי תמיכה יותר חזרה להורמונים?
במידה ולדעתך אכן מדובר בהריון כימי למה אני צריכה לצפות- דימום? רק ירידה בבטא?
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בטא 21 והורמונים נמוכים- המשך... - תגובה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/06/2013העלייה בערכי הביטה נותנת פתח לקווה שההריון ממשיך ומתפתח ,כמובן שהמשך המעקב חיוני לקביעת גורל ההריון ,תקינותו,והתפתחותו התוך רחמית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

