אשמח להתיעץ בכמה נושאים

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח להתיעץ בכמה נושאים
    טלי
    27/10/2023

    שלום,
    יש לי עוברים מוקפאים
    עוד חודש 43
    1. יש לי מגוון עוברים מלפני כחמש-ארבע שנים, מתוכם 4 יום 2. האם להחזיר יום 2 או לגדל במעבדה, אם לגדל איך לגדל? להפשיר שניים יחד, ארבע יחד? אני מבינה שאם יש יותר מעובר ניתן להקפיא מחדש אבל זה מוריד איכות. רוצה כמובן למקסם סיכויים.
    2. עשו לי 2 החזרות לאחרונה יחסית, עובר יום 2 ובלסטו, לא נקלטו. האם לעשות היסטרו ואז לנסות להחזיר או להחזיר, אם אני עושה היסטרו מפסידה את החודש הקרוב. לידה אחת, רגילה (עם זירוז.
    3. יכולה לעשות את ההחזרה בחודש הקרוב רק אצל רופא באלישע כי כרמל סגןר, אם צריכה לגדל עוברים, האם יש העדפה לגדל בכרמל ולכן לחכות חודש או אין הבדל?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח להתיעץ בכמה נושאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות

    פרופ` דוד בידר
    27/10/2023

    1. יכולה להחזיר יום 2. להחזירק אחד.
    2.אם יש התוויה להיסטרוסקופיה אז צריך לעשות ואם אין התוויה או לא עברת שום פעולות ברחם כגון גרידה או ניתוח אז אין צורך.
    3.להחזיר עוברים יכולה בכרמל או אלישע, זה לא משנה. זה רק טרטור להעביר עוברים, ואם מדובר בחודש אחד אז לעשות בכרמל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו