מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בטא לא הוכפלה וערבי פרוגסטרון ירדואלינור12/11/2023
היי,
קצת לחוצה וזקוקה לתשובה שתרגיע אותי בבקשה!!! 🙁
ביום רביעי האחרון 8.11 ביצעתי בדיקת דם 14 יום לאחר אוביטרל התוצאות היו: בטא 29
E2 986
Progesterone 54.6
הרופא ביקש שאחזור על בדיקת הדם היום, יום א 12.11 והתוצאות לא מזהירות...
בטא 54
פרוגסטרון ירד ל 19.8
E2 906 גם ירד (שאין לי באמת מושג מה תפקידו ואיך הוא משפיע על ההריון והתפתחותו בשבועות הראשונים...)
יש לציין שהטיפול שלקחתי הוא להשארת ביוץ עקב שחלות פוליציסטיות והכניסה להריון הייתה טבעית על בסיס יחסים בלבד ולא קיבלתי שום תמיכה.
האם הנתונים מרמזים על הריון שלא מתפתח בצורה תקינה? מה הסיכוי שזה ישרוד ויחזיק מעמד?
קבלת תמיכה של פרוגסטרון לא אמורה לסייע במקרה כזה?
אני לא יודעת איך אשרוד את המתח הזה עד לבדיקות הבאות... הייתי בטוחה שהכל כ"כ בסדר ופתאום נפלו פניי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ` דוד בידר12/11/2023ההריון לא התפתח באופן תקין.
יש לחזור על בטא ולדאוג שהיא בירידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך, שאלה נוספת.
אלינור13/11/2023אתמול בערב האחות התקשרה אליי ואמרה ששום דבר עדיין לא חד משמעי וברור ושאחזור על הבא פעם נוספת.
יש לציין שאין לי שום כאב חריג מלבד כאבי מחזור דברים והולכים וגם אין דימום.
לכן אני שואלת האם תשובתך היא חד משמעית? מנסיונך במקרים דומים, אין שום סיכוי להריון תקין בהתאם לנתונים שציינתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר14/11/2023חד משמעי.
האחות שאמרה לך ששום דבר אינו חד משמעי לא מבינה, כנראה, בתהליכי היוצרות ההריון, ולכן יש לשים לב לעצות שהיא נותנת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

