שאלה לגבי מיקרו מניפולציה

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי מיקרו מניפולציה
    יעל
    26/11/2023

    שלום,
    אני בת 33, ילד בריא מהריון טבעי. לפני שנה עשיתי טיפול ivf אחד הפריה רגילה שנקלטתי ממנו אבל עברתי הפסקת הריון בשבוע 16 בגלל מום. בדיקות גנטיות תקינות ואקסום טריו תקין. מאז עברתי עוד 2 שאיבות עם הפריות רגילות שבהן שיעור ההפריה היה כ-80% אך ההחזרה נכשלה ואז עוד שאיבה עם אפס הפריות. הזרע תקין לגמרי. לפני כמה ימים עברתי שאיבה והחלטתי לאור אפס ההפריות שהיו בטיפול הקודם, שחצי מהביציות יופרו רגיל ושחצי במיקרו מניפולציה (חששתי שוב לעבור שאיבה לחינם).
    האם לאור זה שאין בעיה בזרע ובעבר כבר היה לנו עובר עם מום זו הייתה החלטה לא נכונה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההנחיה היא פרקטית ,אולם כלל איני בטוח שהעדר ההפריה נבע מתגובה טיפולית לא הולמת או בעיה מעבדתית

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    26/11/2023

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיקרו מניפולציה - המשך

    יעל
    26/11/2023

    תודה על המענה. אז לפי דעתך ממה נבע היעדר ההפריה?
    חשוב לי לציין שגם בשאיבה האחרונה נשאבו בסהכ 8 ביציות. החלטנו לעשות איקסי בחצי וחצי בהפריה רגילה. בסוף הופרו רק 3 ואלו רק הפריות של איקסי. משמע שוב לא היו הפריות טבעיות.
    1.מה יכול להסביר את זה שבכל השאיבות הקודמות היו רק הפריות טבעיות כ80% (עוברים באיכות 4AA) ובשתיים האחרונות לא?
    2.עשינו את כל הבדיקות האפשריות הכל תקין, ברקע שלי חצוצרה חסומה.
    האם זה שעברתי כבר 5 שאיבות פוגע באיכות הביציות?
    3. האם זה שהביציות שהיו בהפריה רגילה לא הופרו, אומר משהו על איכות ההפריות שהצליחו באיקסי?
    4. בגלל שהיו רק 3 הפריות, הרופא רוצה להחזיר עובר יום 3 (תמיד הוחזר לי יום 5) ולהחזיר שניים. אני בת 33, בחורה רזה.. האם זה נכון?
    אשמח ממש שתענה לי אני מיואשת. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטעמי חייב היה להתרחש משהו מהותי ששיבש את הליל ההפריה שהיה תקין והניב עוברים איכותיים כולל בלסטוציסטים

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    27/11/2023

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו