מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה לגבי מיקרו מניפולציהיעל26/11/2023
שלום,
אני בת 33, ילד בריא מהריון טבעי. לפני שנה עשיתי טיפול ivf אחד הפריה רגילה שנקלטתי ממנו אבל עברתי הפסקת הריון בשבוע 16 בגלל מום. בדיקות גנטיות תקינות ואקסום טריו תקין. מאז עברתי עוד 2 שאיבות עם הפריות רגילות שבהן שיעור ההפריה היה כ-80% אך ההחזרה נכשלה ואז עוד שאיבה עם אפס הפריות. הזרע תקין לגמרי. לפני כמה ימים עברתי שאיבה והחלטתי לאור אפס ההפריות שהיו בטיפול הקודם, שחצי מהביציות יופרו רגיל ושחצי במיקרו מניפולציה (חששתי שוב לעבור שאיבה לחינם).
האם לאור זה שאין בעיה בזרע ובעבר כבר היה לנו עובר עם מום זו הייתה החלטה לא נכונה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ההנחיה היא פרקטית ,אולם כלל איני בטוח שהעדר ההפריה נבע מתגובה טיפולית לא הולמת או בעיה מעבדתית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי26/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקרו מניפולציה - המשך
יעל26/11/2023תודה על המענה. אז לפי דעתך ממה נבע היעדר ההפריה?
חשוב לי לציין שגם בשאיבה האחרונה נשאבו בסהכ 8 ביציות. החלטנו לעשות איקסי בחצי וחצי בהפריה רגילה. בסוף הופרו רק 3 ואלו רק הפריות של איקסי. משמע שוב לא היו הפריות טבעיות.
1.מה יכול להסביר את זה שבכל השאיבות הקודמות היו רק הפריות טבעיות כ80% (עוברים באיכות 4AA) ובשתיים האחרונות לא?
2.עשינו את כל הבדיקות האפשריות הכל תקין, ברקע שלי חצוצרה חסומה.
האם זה שעברתי כבר 5 שאיבות פוגע באיכות הביציות?
3. האם זה שהביציות שהיו בהפריה רגילה לא הופרו, אומר משהו על איכות ההפריות שהצליחו באיקסי?
4. בגלל שהיו רק 3 הפריות, הרופא רוצה להחזיר עובר יום 3 (תמיד הוחזר לי יום 5) ולהחזיר שניים. אני בת 33, בחורה רזה.. האם זה נכון?
אשמח ממש שתענה לי אני מיואשת. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לטעמי חייב היה להתרחש משהו מהותי ששיבש את הליל ההפריה שהיה תקין והניב עוברים איכותיים כולל בלסטוציסטים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי27/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

