מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ביוץ - מעקב זקיקיםאמה06/12/2023
שלום רב. אשמח לסיועכם
מאוד מתוסכלת
ברקע אמנוריאה, לא ברור מדוע (בעבר תת משקל כיום משקל תקין) הייתי שנים רבות עם גלולות. קיבלתי וסת עם פרוגילוטון ב17.11 וביום החמישי התחלתי לטרוזול וכעת במעקב זקיקים הדוק. ביום שני 4.12 זקיק 22 עובי רירית 6 ואסטרוגן 444 pmol/L. אל אייץ' בערך 9 (כמה ימים קודם לכן היה כמעט 20) ופרוגסטרון נמוך מ2. היום, זקיק 21 ועובי רירית 7, אסטרוגן ירד ל194 פרוגסטרון נמוך מ2 וLH 8.60 IU/L. אני מפחדת שהביוץ לא התרחש בגלל שעדיין משהו לא תקין, אולי מחסור בפרוגסטרון. הרופאה הנחתה להמשיך לקיים יחסים פעם ביומיים ולחזור לעוד בדיקה בראשון. אשמח לתובנותכם. מה יכול להיות לא תקין? האם ייתכנו זקיקים יפים ובשלים אך ללא ביוץ בפועל? איך נכון להמשיך ומה יכול לסייע לפרוגסטרון נמוך? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ` דוד בידר06/12/2023ההוראות של הרופאה היו נכונות. היה ביוץ וכדי להוכיח זאת היה צריך לחזור על בדיקת הפרוגסטרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אמה06/12/2023תודה רבה. עד כה עשיתי כבר שישה מעקבים ובכולם הפרוגסטרון היה נמוך מ-2 (לא כתוב במדויק כמה). האם זה הגיוני? אעשה כמובן בדיקה נוספת בראשון, פשוט מאוד חוששת. לאור תמונה האולטרסאונד, בהכרח היה ביוץ? או שבשל הבדיקות דם אולי לא היה ביוץ כראוי וישנה בעיה? קראתי שלפעמים הפרוגסטרון לא עולה מיד אלא לפחות 3 ימים לאחר הביוץ, אז עדיין יש סיכוי שיעלה?
תודה רבה על המענה, אני מאוד חוששת (בת 30 לא ציינתי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר06/12/2023ירידת אסטרוגן מרמזת על ביוץ.
הפרוגסטרון עולה מיד לאחר הביוץ ומגיע לשיא שבוע אחרי הביוץ.
אם היית עושה בדיקה ביום 21 של המחזור היה אפשר להוכיח ביוץ וטיבו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אמה06/12/2023תודה רבה. אז ביום זה מאוחר מידי או שעדיין אמורים לראות פרוגסטרון גבוה יותר? מאחר וזו ההפניה שקיבלתי מהרופאה אאלץ ללכת ביום ראשון, חושבת שלא יתנו לי ללכת לפני ללא הפנייה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון להמשך
אמה06/12/2023תודה רבה.אז ביום ראשון זה מאוחר מידי או שעדיין אמורים לראות פרוגסטרון גבוה יותר? מאחר וזו ההפניה שקיבלתי מהרופאה אאלץ ללכת ביום ראשון, חושבת שלא יתנו לי ללכת לפני ללא הפנייה.. כמו כן להבנתי היום זה יום 19/20 למחזור, עדיין הגיוני שהפרוגסטרון נמוך כ"כ? לפי האולטראסונד אפשר להסיק בהכרח שאכן היה ביוץ? או שעדיין ייתכן והוא לא תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר07/12/2023היה ביוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אמה10/12/2023היי, תודה רבה על המענה. היום ביצעתי שוב בדיקה, זקיק 24 רירית 7. אסטרדיול 202, LH 8.1 ופרוגסטרון עדיין נמוך מ2. מאוד מאוד מוטרדת ולא בטוחה האם לא היה ביוץ או שמא היה ביוץ לא תקין... האם ייתכן שהיה ביוץ בכלל והפרוגסטרון עדיין לא עלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
פרופ` דוד בידר11/12/2023האסטרוגן ירד ואם הפרוגסטרון לא עלה אז הביוץ לא היה תקין במחזור זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך נוספת
אמה11/12/2023מכך חששתי.. מה ניתן לעשות? האם בנוסף ללטרוזול לפעם הבאה יש צורך לקחת משהו נוסף? על מה זה יכול להעיד ובגין מה פרוגסטרון יכול לא לעלות היטב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר12/12/2023צריך לעשות מעקב על ידי אולטרה סאונד וגם ולתת זריקת ביוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

