מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם עליית הבטא תקינהאנונימית12/12/2023
היי,
28.11 החזרת עובר יום 3
12 ימים אחרי זה בדקתי בטא:
10.12 בטא 95
12.12 בטא 180 ופרוגסטרון מעל 190.
כלומר, אחרי יומיים הבטא כמעט הוכפלה.
1. האם זה תקין?
2. יש מקומות שכתוב שהיא צריכה לפחות להכפיל את עצמה אחרי יומיים ויש כאלה שכתוב אחרי שלושה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר12/12/2023ההכפלה לא כל כך טובה.
תחזרי שוב על הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצב עליית ערך הבטא
אנונימית14/12/2023היי,
עשיתי היום 14.12 וערך הבטא יצא 331.
כלומר שוב לא הכפיל ועליה בערך באותו שיעור כמו הבדיקות הקודמות. באסותא נאמר לי שקצב העלייה התקין הוא פי 1.5 עד 2 ביומיים מה שמצד אחד מרגיע אותי. מצד שני, לפני קצת פחות משנה עברתי הפסקת הריון בשבוע 15 בעקבות מום נדיר (לא על רקע גנטי אלא פשוט חוסר מזל ענק) ועל כן אני מאוד בלחץ מזה שהערך לפחות לא פי 2.
אני מתארת לעצמי שתגיד שוב שההכפלה לא כל כך טובה, אך מדוע זה מה שאומר הרופא וכן גם האחיות שם? מה גם שעברו בדיוק 48 שעות מבדיקה לבדיקה ואני מניחה שהגוף (כמו גם הרופואה) זה לא מדע מדוייק.
כל כך חיכיתי לרגע שאגלה שאני בהריון ואני מרגישה שאני פשוט לא מצליחה לשמוח ומפחדת כל כך שההסטוריה תחזור על עצמה.
אשמח לתשובה מפורטת. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצב
פרופ` דוד בידר15/12/2023העליה של הורמון ההריון אינה תקינה , וכפי שכתבת שכך אכתוב.
מה שאמרו לך על קצב העליה זה לא נכון.
צריך לעקוב אחרי הבטא ולגלות היכן מתפתח ההריון.
ההריון יכול להתפתח ברחם או גם מחוץ לרחם ורק אולי העליה יביא לידי החלטה מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון לא תקין
אנונימית15/12/2023תודה על תשובתך. אז למה בעצם אני ממשיכה לקחת תמיכה?
איך מפסיקים את ההריון הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמיכה
פרופ` דוד בידר15/12/2023את עניין התמיכה את צריכה לשאול את הרופא המטפל.
לעניין הורמון ההריון אזי צריך לדאוג לודא היכן ההריון והורמון ההריון לא ישאר בדם אם ההריון לא תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך מעקב
אנונימית17/12/2023עשיתי היום 3 ימים אחרי הבדיקה האחרונה עלה מ331 ל-985. אם ההריון לא תקין למה זה ממשיך לעלות? יש סיכוי להריון מחוץ לרחם?
רופא אמר להפסיק לבדוק בטא ולעשות אולטרסאונד עוד שבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר17/12/2023יתכן מחוץ לרחם או הריון לא תקין ברחם שבו גם הבטא עולה עד שתתחיל לרדת
לעשות אולטרה סאונד עוד שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי בדיקת בטא נוספת
אנונימית19/12/2023היי,
עשיתי שוב אחרי יומיים בטא עלה מ-985 ל-2242, כלומר הפעם זה יותר מהכפיל (ועברו פחות מ-48 שעות).
אני יודעת שאני צריכה לחכות לאולטרסאונד בעוד שבוע. אבל בינתיים איך זה הגיוני? האם בכל זאת יש סיכוי שהכל תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר19/12/2023צריך לבדוק היכן ההריון
יכול תפתח באופן לא תקין בכל מיני מקומות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא רוצה להלחיץ
קרן20/12/2023אבל תבדקי חוץ רחמי. בטא מעל 1000 מאפשרת לראות היכן השק הריון. אצלי אבחנו חוץ רחמי מבטא פחות מאלף אז מאמינה שיצליחו לזהות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

