אסטרדיול גבוה ביום שלישי למחזור

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • אסטרדיול גבוה ביום שלישי למחזור
    אתי
    17/12/2023

    היי לפני 4 שנים הבאתי ילדה בהריון טבעי לחלוטין. מזה שנה וחצי מנסים להרות ללא הצלחה. התחלתי בירורי פוריות. צילום רחם ומעקב זקיקים תקין, בדיקות הורמונליות הכל תקין מלבד E2 גבוה (חודש אחרי חודש). לאחר ניסיון הזרעה ומתן גונאל אף 75 שהופסק אחרי 4 ימים לאור תגובת יתר של הגוף (נוצרו המון זקיקים גדולים). ההזרעה נכשלה. רציתי לשאול מה יכולות להיות הסיבות ל E2 גבוה והאם יכול להיות שזאת הסיבה לאי כניסה להריון? בנוסף האם העובדה שהרופא אמר שהגוף הגיב כמו ילדה בת 17 למתן ההורמונים צריכה להרגיע אותי מבחינת תפקוד השחלה? אני בת 35 ומרגישה ה שהעובדה שהאסטרדיול לא תקין לא מקבלת מספיק יחס מצד הרופא. מצרפת בדיקת הורמונים אחרונה לפני מתן הורמונים:
    E2- 356
    LH- 10.10
    Progesterone- 1.74
    FSH- 6.7

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסטרדיול

    פרופ` דוד בידר
    17/12/2023

    סך הכל הבדיקה בסדר אך הייתי נותן גלולות למניעת הריון ל 10 ימים ואז מתחיל טיפול.
    לדעתי אם התגובה היא של יתר יש לעבור להפריה חוץ גופית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו