מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקה ביתית לאחר החזרת בלוציסטמיכל27/12/2023
שלום, ב 19.12 הזרקתי אורביטרל 250 וב21.12 בוצעה החזרת בלוציסט. היום ה 27.12 בדיקת שתן ביתית שמציגה ערכי בטא זיהתה פס חלש מאוד על הערך של ה 25 בטא. האם אפשר לומר שיש הריון? לפי מה שאני מבינה היום זה שישה ימים אחרי החזרה אך מכיוון שזה בלוציסט בעצם גיל העובר הוא 11 יום. עבר שבוע מאוביטרל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף- בדיקה ביתית אחרי בלוציסט
מיכל27/12/2023אודה למענה נדמה לי שההודעה התפספסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
פרופ` דוד בידר05/01/2024התשובה חיובית להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופסור דוד בידר- אודה למענה
מיכל05/01/2024היי פרופסור האם התגובה שלך מתייחסת לערך שקיבלתי היום לאחר ביקור במיון? כי הרופאה אומרת שזה לא תקין ושאולי אצטרך גרידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בשלב זה יתכן שמדובר עדיין בשאריות האוביטרל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי27/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מבינה משהו
מיכל27/12/2023שלום, קראתי בפורום שאתם תמיד רושמים שאורביטרל מתפוגגת תוך 3-4 ימים אז לא ברור לי איך בשלב זה עדיין ייתכנו שאריות אורביטרל וברמה של 25 בטא בשתן. אם זה כך זה אומר שאין הריון? או שבשלב זה אתה לא מצפה לעליה בבטא בעקבות הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעדכנת שיש תוצאה לדם- דחוף בבקשה מענה!!
מיכל27/12/2023היי מעדכנת שהתקבלה לי הרגע תוצאה לבטא בדם והערך הוא 70, החזרה הייתה ב 21.12, עובר בן 5 ימים, אורביטרל לתמיכה ניתן חד פעמית מינון של 250 מיקרוגרם ב 19.12, כלומר עברו שמונה ימים מהאוביטרל ועברו 6 ימים מה החזרה (למעשה 6 ימים פלוס עובר שהוא בן 5 ימים) האם הבטא בדם בערך של 70 בשלב זה היא מהאוביטרל או שיש סיכוי לשמוח להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעדכנת
פרופ` דוד בידר28/12/2023הערך החיובי של הבטא מראה שיש הריון.
הערך הזה עדיין נמוך ויש לחזור על הבדיקה ,כעבור יומיים,לוודא התפתחות תקינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק מוודאת משהו קטן אחרון- בבקשה מענה
מיכל28/12/2023וואו תודה! שאלה שמסקרנת אותי, הגיוני שהצלחתי לראות הריון שישה ימים אחרי החזרה בדם? זה לא מוקדם מדי לעלייה בבטא? אבל בכל מקרה אני מבינה שזה בוודאות לא אוביטרל כי עברו שמונה ימים ממנו ואם היו ממנו שרידים הם היו בערכים מאוד נמוכים ולא בבטא של 70, נכון? תודה פרופסור!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק
פרופ` דוד בידר28/12/2023זה לא מהאוביטרל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון המון תודה פרופסור בידר- שאלה
מיכל28/12/2023לפי הערך של הבטא כרגע זה מתאים ליום 6 לאחר החזרת עובר יום 5 או שזה נמוך מדי לשלב זה? מה אתה מצפה שהערך יהיה עוד יומיים? האם כדאי לבדוק עוד יומיים או שמא עדיף בכלל לדחות את הבדיקה ליום 12 ואז שוב לחזור ביום 14? כי בגדול אמרו לי לבדוק ביום 12 ואז שוב עוד יומיים, אבל לא יכלתי לשאת את החרדה מההמתנה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון
פרופ` דוד בידר28/12/2023לחזור אחרי יומיים
הערך צריך להיות קצת יותר מפי שניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה
מיכל28/12/2023היי פרופסור בידר, אם עשיתי אתמול את הבדיקה ב 18:00 וצריך לחזור עליה מחר בשישי- האם בשישי ב 7 בבוקר זה בסדר? זה לא ייצא 48 שעות הפרש אבל זה נופל על שישי.. אשמח לדעת אם חייב יומיים מלאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
פרופ` דוד בידר28/12/2023אפשר בשישי. לרוב לא עושים בדיקות בימי שישי.
גם אם תעשי ביום א זה בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוודאת
מיכל28/12/2023היי פרופסור- אני מוודאת- לא חשוב באיזו שעה אני עושה בשישי? אם אעשה ב 7 בבוקר זה יוצא הפרש של 36 שעות ולא של 48 שעות.. ובמצב כזה עדיין אתה מצפה לבטא קצת יותר מפי 2? ואם אני עושה בראשון אתה מצפה לבטא פי 2 או יותר? כי בראשון זה כבר יהיה ארבע ימים הפרש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוודאת
פרופ` דוד בידר29/12/2023לא נשנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנשך
פרופ` דוד בידר29/12/2023משנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תוצאות לבטא- דחוף! האם תקין?
מיכל29/12/2023פרופסור בידר שלום, תודה על כל העזרה. חזרתי על תוצאות הבטא הבוקר בשבע בבוקר והבטא היא 148. לפני יומיים בשש בערב היה 70.2. אני עשרה ימים אחרי אוביטרל 250 ושמונה ימים אחרי החזרת עובר יום 5. האם התוצאות מעידות על הריון? יש לבצע עוד בדיקת בטא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה כהיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי29/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך עוד בדיקה?
מיכל29/12/2023היית ממליץ עוד בטא ביום ראשון? או שאין צורך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות- דחוף מענה בבקשה!!
מיכל31/12/2023שלום פרופסור, תודה רבה על הכל!! הבדיקה בשישי הייתה 148 והיום בראשון היא 337. האם זה בטווח המצופה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מזל טוב היריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/12/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מיכל31/12/2023קודם כל תודה על מה שאתם עושים פה, אתם כל כך עוזרים כשאנחנו כל כך בלחץ ובאמת תבורכו על הנתינה שלכם- רציתי לשאול, ההחזרה הייתה ב 21.12- איך אני מחשבת את גיל ההריון אם היום בדם הבטא הייתה 337? כמו כן בימים האלו אם אכלתי דג סלמון מבושל, טונה מקופסה זה תקין? כי נאמר לי שפחות מומלץ בהריון הדגים. מצד שני ידוע לי שבשלב כזה העובר עדיין לא מקבל מזרם הדם את זה.. לכן שואלת מה גיל ההריון? כמו כן האם עלי לנטול פרנטאל מולטי ויטמין שכולל את כל הויטמינים משלב זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שבוע 4+1
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי01/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אולטרסאונד וגינלי יכול להזיק בשלב מוקדם?
מיכל01/01/2024היי פרופסור, תודה. ברצוני לשאול, ההחזרה הייתה כאמור ב 21.12. נתבקשתי להגיע לבדיקת אולטרסאונד רק בעוד שבוע כיוון שאתמול הבטא הייתה רק 337 ונאמר לי שרואים משהו רק מבטא של 1000 בבדיקת אולטרסאונד. לא התאפקתי והגעתי היום, כרגע לא נצפה משהו ברור ואז תהיתי ונלחצתי שמא עצם הבדיקה הוגינלית עלולה לפגוע בעובר בשלב כה מוקדם ורגיש או אין חשש? פשוט זכור לי שהאחות אמרה לי לפני השאיבה שזקיקים יכולים להתפוצץ לפני ביוץ כתוצאה מאולטרסאונד וגינלי, ופתאום תהיתי אם יש חשש כזה כאשר הבדיקה כה מוקדמת… מלא תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא מזיק
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף מיון נשים שאלה
מיכל03/01/2024שלום, החזרה הייתה של בלוציסט ב 21.12. היום בטא 1284 ולא ראו שק הריון במיון נשים. האם זה הגיוני לאור הבטא ולאור השלב? אני לא מצליחה להבין אם ממתינים למעל 1000 או למעל 3000. יכול להיות שהרזולוציה של המכשיר במיון איננה טובה? הגעתי למיון עקב קוצר נשימה וכאב בצד שבא והולך, כל פעם צד אחר, כמו פמפום כאב קל ונסבל.
לפני שלושה ימים הבטא הייתה 337 - הכפלה נראית תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בצעי ביקורת נוספת בעוד יומיים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי04/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיון דחוף
מיכל04/01/2024היי פרופסור, תודה. הייתי במיון כעת כי קראו לי- ראינו שק קטן סביב 0.41 סנטימטר. אבל הבטא הכמותי פתאום 1158 כאשר אתמול היה 1248. יש לציין שאתמול הבדיקה בוצעה במכבי והיום בבית חולים כך שאולי יש סטית תקן בין מעבדות אבל ביום ראשון ה 31.12 הבדיקה באותו בית חולים הייתה 337 כך שנראה שהבטא לא תקינה? יום ראשון 31.12- בטא 337 באיכילוב. אתמול 3.1 הבטא הייתה 1248 במכבי והיום ה 4.1 הבטא היא 1152, האם זה בטא לא תקינה? לפי החישוב שלי אמור להיות מעל 1300 היום…. כמו כן היום לאחר האולטרסאונד הייתה הפרשה צהובה חומה, יש לציין שאני על אנדומטרין 3 פעמים ביום. הדופק שלי הוא 100 כבר כמה ימים וקוצר נשימה קל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף מענה בבקשה
מיכל05/01/2024הבטא היום היא 1340.. הרופאה אומרת שזה נראה לה לא תקין.. מזכירה שההחזרה של בלוציסט הייתה ב 21.12, בטא ב 27.12 הייתה 158 וה 29.12 הייתה 337. אתמול 4.1 הייתה בצהריים הייתה 1158 והיום בבוקר 5.1 הייתה 1340… למה זה לא תקין? רשום שהכפלה יכולה להיות גם כל 72 שעות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף
פרופ` דוד בידר06/01/2024בשלבים אילו לא צריך לבדוק בטא אלא לעשות מעקב של אולטרה סאונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

