שד אחד לא מגיב להריון

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • שד אחד לא מגיב להריון
    סתיו קפורי
    28/12/2023

    היי :) בת 31
    אני בשבוע 27 להריון.
    1.ברקע- עברתי ניתוח להגדלת חזה בגיל 18 על רקע חוסר התפתחות ושחלות פוליציסטיות
    2.סביב גיל 24-25 החלה גדילה בלתי מוסברת של אחד השדיים עד לא-סימטריה משמעותית.
    3.בגיל 28 הוצאתי שתלים ובגלל הא-סימטריה, הקטנה של השד שגידל רקמה טבעית.. בביופסיה ללא ממצאים ומוגדר כלא מוסבר, אדיופטי...
    4.השד עוד המשיך לגדול לאחר הניתוח ונוצרה שוב א סימטריה בין ימין לשמאל במידה מסוימת
    5. אך כעת במהלך ההריון זה ממש החריף-
    שד ימין גדול משמעותית משמאל... מרגיש כאילו שמאל בכלל לא מגיב להריון- הוא לא גדל בכלל בכלל, בעוד שימין כן...

    מה יכול להיות במצב כזה? מי מביניהם התקין? האם אוכל להניק?
    קורה שחזה לא מגיב להריון?
    אשמח למענה🙏🙏

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שד אחד לא מגיב להריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שד

    פרופ` דוד בידר
    29/12/2023

    עקב כל התהליכים שעברת יש להפנות את השאלה לרופא שביצע את כל הטיפולים ושיסביר לך מה קורה בשדיים עקב הטיפולים שהוא ביצע..
    קשה לתת תשובה מדויקת אך כנראה שבשד שמאל תהלכי הריפוי וההחלמה שונים עקב ההשתלה וההוצאה של השתל וקשה להגיד משהוא לעניין ההנקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו