פוריות בבית חולים רמב"ם ללא הצלחה יעוץ

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • פוריות בבית חולים רמב"ם ללא הצלחה יעוץ
    ליאם
    02/01/2024

    שלום רב פרופסור, אשמח לעזרתך אני ואשתי מטופלים בבית החולים רמב"ם במחלקת ivf , אני נולדתי עם בעיית התפתחות הילד וגם בעיות תת פעילות בלוטות התריס ולצערי היה חוסר בכמות הזרע ובאיכות התנועה , לכן לא הצלחנו לכנס להריון, היה המלצה מהרופא המטפל להקפיא זרע ולשמחתי יש לי 5 מנות מוקפאים , ביום השאיבה של הביציות נאמר לנו שנשאב 20 יח ונאמר לנו שזה מצוין , וביקשו ממני לתת זרע טרי כי הייתי שם ולא נגעו בזרע בהקפאה, ועשות את השלב הבא שזה הפריה ונאמר לנו הצליחו 8 מתוך 20 , אבל היה בעיה שדחו ההחזרה כי נאמר לנו שהגוף של אשתי עוד לא מוכן וצריך להמתין , חכינו שבועיים וביום ההחזרה נאמר לנו שלא נשאר עוברים ויש רק אחד שמחזרים לרחם והוא בסדר גמור ומאמינים שיקלוט בלי שום בעיה, ושאלנו אותם האם צריך מנוחה אחרי ההחזרה כי אשתי אחות בבית חולים ונאמר לנו לא לחיות טבעיולא לעשות שום דבר אחר , ב 11 יום חיינו רגיל ללא שום הבדל ואשתי הרגישה כל מני דברים בבטן גם כאבים קטנים וחיינו בסרט שזה קרה , וביום בדיקת הדם נאמר לנו שלצערי זה לא נקלט וצריך לחזור על התהליך מההתחלה אשתי בת 31 ואני 36 , להגיד לך שזה לא מתסכל אנחנו ממש בהלם איך זה לא צלח , אני חשבתי לעבור בית חולים , אמה אתה ממליץ לי הם ביקשו מאשתי לחזור על התהליך ולעדכן שהיא במחזור ועכשיו אנחנו רוצים לעדכן שהיא כרגע במחזור אבל אנחנו חושבים לעשות שאיבת ביציות ולהקפיא אותם ולאחר חודש לתת לגוף לרגע להשמיך בתהליך מה אתה ממליץ בבקשה תכוון אותי תודה רבה מראש על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוריות

    פרופ` דוד בידר
    03/01/2024

    ההצלחה בטיפולי הפריה היא עניין של סיכויים.
    הסיכויים להרות כל חודש אצל זוג שאין לו שום בעיה הוא 50%.
    כאשר עושים הפריה ומחזירים עובר טוב הסיכויים לא עולים על 50%.
    בגלל בעיית הזרע הסיכויים אצלכם יותר נמוכים.
    יש להמשיך בטיפולי הפריה ולא להקפיא ביציות אלא להשתמש בזרע טרי או קפוא.
    הייתי ממליץ לשאוב זרע על ידי דיקור האשכים, כך אפשר למצוא זרע טוב יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו