מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פוריות בבית חולים רמב"ם ללא הצלחה יעוץליאם02/01/2024
שלום רב פרופסור, אשמח לעזרתך אני ואשתי מטופלים בבית החולים רמב"ם במחלקת ivf , אני נולדתי עם בעיית התפתחות הילד וגם בעיות תת פעילות בלוטות התריס ולצערי היה חוסר בכמות הזרע ובאיכות התנועה , לכן לא הצלחנו לכנס להריון, היה המלצה מהרופא המטפל להקפיא זרע ולשמחתי יש לי 5 מנות מוקפאים , ביום השאיבה של הביציות נאמר לנו שנשאב 20 יח ונאמר לנו שזה מצוין , וביקשו ממני לתת זרע טרי כי הייתי שם ולא נגעו בזרע בהקפאה, ועשות את השלב הבא שזה הפריה ונאמר לנו הצליחו 8 מתוך 20 , אבל היה בעיה שדחו ההחזרה כי נאמר לנו שהגוף של אשתי עוד לא מוכן וצריך להמתין , חכינו שבועיים וביום ההחזרה נאמר לנו שלא נשאר עוברים ויש רק אחד שמחזרים לרחם והוא בסדר גמור ומאמינים שיקלוט בלי שום בעיה, ושאלנו אותם האם צריך מנוחה אחרי ההחזרה כי אשתי אחות בבית חולים ונאמר לנו לא לחיות טבעיולא לעשות שום דבר אחר , ב 11 יום חיינו רגיל ללא שום הבדל ואשתי הרגישה כל מני דברים בבטן גם כאבים קטנים וחיינו בסרט שזה קרה , וביום בדיקת הדם נאמר לנו שלצערי זה לא נקלט וצריך לחזור על התהליך מההתחלה אשתי בת 31 ואני 36 , להגיד לך שזה לא מתסכל אנחנו ממש בהלם איך זה לא צלח , אני חשבתי לעבור בית חולים , אמה אתה ממליץ לי הם ביקשו מאשתי לחזור על התהליך ולעדכן שהיא במחזור ועכשיו אנחנו רוצים לעדכן שהיא כרגע במחזור אבל אנחנו חושבים לעשות שאיבת ביציות ולהקפיא אותם ולאחר חודש לתת לגוף לרגע להשמיך בתהליך מה אתה ממליץ בבקשה תכוון אותי תודה רבה מראש על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוריות
פרופ` דוד בידר03/01/2024ההצלחה בטיפולי הפריה היא עניין של סיכויים.
הסיכויים להרות כל חודש אצל זוג שאין לו שום בעיה הוא 50%.
כאשר עושים הפריה ומחזירים עובר טוב הסיכויים לא עולים על 50%.
בגלל בעיית הזרע הסיכויים אצלכם יותר נמוכים.
יש להמשיך בטיפולי הפריה ולא להקפיא ביציות אלא להשתמש בזרע טרי או קפוא.
הייתי ממליץ לשאוב זרע על ידי דיקור האשכים, כך אפשר למצוא זרע טוב יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

