עוברים שלי לא תקינים

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • עוברים שלי לא תקינים
    סתיו
    15/01/2024

    הי, אני בת 40 עם פרופיל הורמונלי תקין, ניגשתי לטיפולים כיוון שמנסה להרות מתרומת זרע ובגלל הגיל המתקדם
    אני כבר בסבב ה-3 של ivf. בסבב הזה כמו בשניים שלפניו, יצאו ביציות תקינות בין 11 ל-13 בכל סבב. אבל היו רק כ2-4 הפריות. בשניים הראשונים 4 ובסבב האחרוו 1. בסבב ה-1 החזירו עובר אחד והשאר לא התאימו להקפאה, בסבב השני החזירו 2 עוברים והשאר לא התאימי להקפאה. והיה הריון חוץ ריחמי לרוע המזל. בסבב הנוכחי החזירו עובר אחד, השני לא היה טוב. רציתי לשאול האם זה שכיח מצב כזה שהכל על פניו תקין אבל כל סבב מחדש אין עוברים מוקפאים? אמרו לי שאולי כדאי לעשות בדיקה גנטית, אולי יש לי בעיה כלשהי כך שרוב העוברים לא תקינים. על איזו בדיקה מדובר? והאם במידה ומוצאים בעיה יש מה לעשות ואיך לעזור לבעיה הזו.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוברים שלי לא תקינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוברים

    פרופ` דוד בידר
    15/01/2024

    את צריכה לבצע פרופיל הורמונלי עדכני.
    יתכן ויש כבר בעיה בביציות עקב גיל.
    טיפולי ההפריה תלויים גם בפרוטוקול הטיפולי
    לי לא נראה שיש בעיה גנטית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו