קרע בפרוניקס משעה 3 עד 8

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • קרע בפרוניקס משעה 3 עד 8
    חלי
    21/01/2024

    שלום פרופ', רווקה בת 42 , בתולה ללא לידות. לפני שלוש שנים, שימור פוריות. בהרדמה ניתוח לשאיבת ביציות. במכב סיכום צוין:
    לאחר דיקור, דמם מתמשך נצפה קרע בפורניקס משעה 3 עד 8
    נתפר עם ויקריל 2-0 רפיד. דימום 75CC.
    1. מה המשמעות משעה 3 עד 8 ?
    2. האם היה צריך להיות כתוב פרוניקס- ימני /שמאלי, קדמי/אחורי?
    3. היום לאחר שלוש שנים אני סובלת מפגיעה בסוגרים שריר ועצב. אי נקיטת צואה ואצירת שתן (כיס שתן נוירוגני) משתמשת בצנתרים. האם הקרע בפורניקס יכול לגרום לנזק עצבי בסוגרים לאחר שלוש שנים מיום הפגיעה? (או גורם אחר?)
    4. האם הקרע שצוין יכול לגרום לפגיעה בשרירי הנרתיק? ואם כן, מה המשמעויות.
    5. קרע בפרוניקס, לאיזה השלכות יכול לגרום?
    6. איזו בדיקה יש לבצע היום בכדי לדעת האם יש נזקים שאיני מודעת לקיומם
    כגון בדיקות: CT, אולטרסאונד תלת מימד? (חשוב לדעת האם קימים נזקים שאיני מודעת לקיומם לפני טיפולי פוריות IVF)
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע בפרוניקס משעה 3 עד 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייך לקבל ייעוץ משולב גיניקולוג אורולוג וכירורג שיתייחסו לנתוני האירוע שעברת מבחינת היקף הפגיעה והנזק וכיצד הם עלולים להשפיע על מצבך היום

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    22/01/2024

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו