מספר בעיות - הריון

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • מספר בעיות - הריון
    שואלת
    22/02/2024

    שלום,
    אני בת 32 ומנסה להכנס להריון.
    מצאו אצלי שרירן בגודל 4.8 ס״מ - בדופן קדמי ימין, בולט 30 אחוז לחלל הרחם ודוחק את הרירית.
    ממה שהבנתי הוא מפריע לקליטה ולכן צריך להוציא בלפרוסקופיה.
    בנוסף, בבדיקות שביצעתי מצאו שיש מראה פוליציסטי / ריבוי זקיקים קטנים.
    בחודש שעבר כשהיה לי ביוץ וביצעתי מעקב זקיקים הזקיק היה 20 מ״מ ועובי רירית 14 מ״מ.
    הרירית דקה בימי הווסת ומתעבה עד לביוץ ואז מגיע לעובי הזה.
    האם הרירית לא עבה מדיי?
    האם זה גם יכול להוות בעיה? ומה הפתרון לכך?
    האם באמת שרירן שבולט לחלל ודוחק את הרירית מפריע? והאם לא ניתן לטפל בו בהיסטרוסקופיה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר בעיות - הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר

    פרופ` דוד בידר
    22/02/2024

    שרירן ניתן לטפל בהיסטרוסקופיה.
    רירית 14 זה בסדר
    לא ציינת מה הסיבה שלא מצליחה להרות לפני שאת עושה פעולות כירורגיות כלשהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שואלת
    22/02/2024

    תודה רבה על המענה המהיר.

    עשיתי בדיקת פרופיל הורמונלי ביום ה-3 למחזור ונמצא שהורמון הביוץ הוא גבוה (10.8) ויחד עם זה שמצאו ריבוי זקיקים בתחילת הווסת נאמר לי שיש גם בעית ביוץ שניתן לטיפול עם לטרוזל.
    החודש לדוגמא, לא היה ביוץ (בדקתי במעקב זקיקים וגם לא הרגשתי אותו) אבל כן הגיעה הווסת בדיוק בתאריך שהייתה צריכה להגיע.
    כל חודש יש לי ווסת ואם יש עיכובים מדובר בימים בודדים (עד 5 ימים).
    אבל, בגלל אותו שרירן, שהוסבר לי שנמצא 30 אחוז בחלל, ודוחק את הרירית, נאמר לי שעם שרירן כזה הסיכוי לקליטת הריון נמוך ומומלץ להסירו.
    בנוסף, אמרו לי שעדיף להוציא בלפרוסקופיה ולא היסטרוסקופיה מאחר וזה יכול לקחת מספר פעולות ולא בודאות שיצליח לצאת בדרך זו ולכן עדיף לפרוסקופיה.
    אני מאוד חוששת ולא יודעת מה לעשות?
    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    פרופ` דוד בידר
    22/02/2024

    קודם כדאי לנסות להרות כי יש נשים שכן בהריון עם שרירן לפני שיעשו לך ניתוחים וסיבוכים.
    מיומה שבולטת לחלל, הוצאתה נעשית בהיסטרוסקופיה ולא לפרוסקופיה.
    מיומה כזו יכולה לגרום להפלה אם העובר משתרש במקום של המיומה.
    אני מציע לנסות להרות בעזרת זריקות של הורמונים בתקווה שהזרע תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו