מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מספר בעיות - הריוןשואלת22/02/2024
שלום,
אני בת 32 ומנסה להכנס להריון.
מצאו אצלי שרירן בגודל 4.8 ס״מ - בדופן קדמי ימין, בולט 30 אחוז לחלל הרחם ודוחק את הרירית.
ממה שהבנתי הוא מפריע לקליטה ולכן צריך להוציא בלפרוסקופיה.
בנוסף, בבדיקות שביצעתי מצאו שיש מראה פוליציסטי / ריבוי זקיקים קטנים.
בחודש שעבר כשהיה לי ביוץ וביצעתי מעקב זקיקים הזקיק היה 20 מ״מ ועובי רירית 14 מ״מ.
הרירית דקה בימי הווסת ומתעבה עד לביוץ ואז מגיע לעובי הזה.
האם הרירית לא עבה מדיי?
האם זה גם יכול להוות בעיה? ומה הפתרון לכך?
האם באמת שרירן שבולט לחלל ודוחק את הרירית מפריע? והאם לא ניתן לטפל בו בהיסטרוסקופיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר
פרופ` דוד בידר22/02/2024שרירן ניתן לטפל בהיסטרוסקופיה.
רירית 14 זה בסדר
לא ציינת מה הסיבה שלא מצליחה להרות לפני שאת עושה פעולות כירורגיות כלשהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שואלת22/02/2024תודה רבה על המענה המהיר.
עשיתי בדיקת פרופיל הורמונלי ביום ה-3 למחזור ונמצא שהורמון הביוץ הוא גבוה (10.8) ויחד עם זה שמצאו ריבוי זקיקים בתחילת הווסת נאמר לי שיש גם בעית ביוץ שניתן לטיפול עם לטרוזל.
החודש לדוגמא, לא היה ביוץ (בדקתי במעקב זקיקים וגם לא הרגשתי אותו) אבל כן הגיעה הווסת בדיוק בתאריך שהייתה צריכה להגיע.
כל חודש יש לי ווסת ואם יש עיכובים מדובר בימים בודדים (עד 5 ימים).
אבל, בגלל אותו שרירן, שהוסבר לי שנמצא 30 אחוז בחלל, ודוחק את הרירית, נאמר לי שעם שרירן כזה הסיכוי לקליטת הריון נמוך ומומלץ להסירו.
בנוסף, אמרו לי שעדיף להוציא בלפרוסקופיה ולא היסטרוסקופיה מאחר וזה יכול לקחת מספר פעולות ולא בודאות שיצליח לצאת בדרך זו ולכן עדיף לפרוסקופיה.
אני מאוד חוששת ולא יודעת מה לעשות?
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר22/02/2024קודם כדאי לנסות להרות כי יש נשים שכן בהריון עם שרירן לפני שיעשו לך ניתוחים וסיבוכים.
מיומה שבולטת לחלל, הוצאתה נעשית בהיסטרוסקופיה ולא לפרוסקופיה.
מיומה כזו יכולה לגרום להפלה אם העובר משתרש במקום של המיומה.
אני מציע לנסות להרות בעזרת זריקות של הורמונים בתקווה שהזרע תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

