פרוגסטרון, מה אפשר לעשות

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • פרוגסטרון, מה אפשר לעשות
    חן
    22/02/2024

    שלום,
    החזרה ביום ראשון על בסיס מחזור טבעי בת 43 מוקפאים מהעבר.
    התחלתי קרינון כי נשאר לי 2 קופסאות ולא ידעתי שיש חוסר
    השתמשתי בהריון קודם בקרינון
    לוקחת גם אוביטרל כל 3 ימים אחרי החזרה
    אין ומהבנתי לא יהיה בעתיד הקרוב לא יודעת אם בכלל
    ניסיתי אנדומטרין
    זה גרם לי לדמם אחרי שמונה ימים או שבעה (לפני שהתחלתי היה אחרי 14 יום), לא יודעת למה
    אני חוששת שגם אוטרגסטון היה בעייתי
    אני אלרגית להרבה דברים, מאד חוששת מזריקה בטח אחרי החזרה (אסטרופם אלרגית לא יכולה לקחת וגם את הפיורגון לקחתי עם טלפסט)
    האם ישנם חלופות נוספות?
    מה אפשר לעשות?
    כמו כן ראיתי מאמר שאומר שסיכוי ההשתרשות עם קריון נמוך יותר, האם המדגם הנלקח מייצג, נראה הבדל משמעותי, האם יש לסמוך על התוצאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרוגסטרון, מה אפשר לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוגסטרון

    פרופ` דוד בידר
    22/02/2024

    קודם כל אוטרוגסטן הוא טוב מאוד.
    למעשה ,במחזור טבעי, גם ללא תמיכה ההריון צריך לתפוס.
    הטיפול לא צלח בגלל התמיכה אלא בגלל העובר.
    הוסת שקיבלת אחרי 8 ימים היא כי לא נקלט ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו