הערכת סיכון לגירוי יתר שחלתי

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • הערכת סיכון לגירוי יתר שחלתי
    שרה
    08/03/2024

    שלום
    בת 40, ivf, על רקע אספרמיה.
    לפני 10 שנים בטיפולים פיתחתי גירויי יתר קשים שלוו בסיכונים סיבוכים ואישפוזים.
    כרגע בטיפול וחוששת.
    אחרי יום אחד של מנופור 187 (תמיד הזרקתי 100) ביום 2 לוסת,
    ערכי אסטרדיול 100
    אחרי 3 ימים נוספים של מנופור 187, אסטרדיול 1000
    ביום החמישי צירפתי צטרוטייד בהוראת הרופא.
    נצפו במקביל לבדיקות הדם, שני זקיקים מובילים סביב 13 בכל שחלה ועוד קטנים.
    1. האם ניתן להעריך סיכוי לגירוי יתר?
    2.האם יש משמעות להבדל במתן אוביטרל/דקפפטיל להשראת ביוץ, ביחס לגירוי יתר?
    3. האם הפחתת מינון המנופור ביום א, במידה שהערכים קפצו, תהרוס את איכות הביציות והתפתחותן?
    4. כמו שאני צופה ביום א הערכים יהיו סביב 3000 , מה ניתן לעשות בשלב הזה, כדי למנוע גירוי משמעותי?
    5. הגיוני שיוצא שהשאיבה ביום ה12 לוסת או שזה מוקדם מדי?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהינתן שערכי האסטרוגן יהיו כפי שטענת,והנך בת 40 וסה״כ הזקיקים אמנם יהיו מעל 20 שחלקם יהיו מתחת ל-20 הסיכוי לגירוי יתר הנו יחסית נמוך

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    08/03/2024

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו