עזרה להבין קצת את ערכי הבדיקה

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה להבין קצת את ערכי הבדיקה
    טל
    20/03/2024

    שלום רב ,
    אני בטיפולי IVF סבב שני של החזרת עובר בן 5 ימים על בסיס טבעי.
    ההחזרה הייתה ב10.3 ונתנו לי באותו היום לקחת זריקה אחת של דקפפטיל וחצי מזרק אוביטרל כל שלושה ימים.
    אתמול 19.3 הייתה הפעם האחרונה שהזרקתי.
    עשו לי החזרה יחסית מאוחרת וכבר הייתי אמורה לקבל מחזור הוא מאחר ב4 ימים אז הלכתי לרופאה שלי להתייעץ כי במקביל לאיחור במחזור התחילו לי כאבים חזקים מאוד של דמוי מחזור הרגשתי כאילו אני צריכה לקבל והרופאה המליצה לבדוק רמות פרוגרסטרון ואולי אני צריכה תמיכה ולכן הכאבים.
    עשיתי היום בבוקר 20.3 בדיקת דם ויצא
    בטא:56
    פרוגרסטרון :74
    אסטראדיול :2000
    אני יודעת שהבדיקה יכולה לצאת חיובית בגלל האוביטרל אבל השאלה שלי היא האם לאור כל הנתונים האלה אין תקווה שאכן מדובר בהיריון?
    אני אחרי ניסיונות כושלים של הזרעה וגם סבב אחד שכשל אני ובעלי ללא שום בעיה וגם צעירים יחסית ואני לא מבינה מדוע זה לא עובד.
    האם להספיד וזה בגלל האוביטרל של או שיש עוד סיכוי ?
    כי הבנתי שאוביטרל לא דוחה מחזור ומאחר לי ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את כנראה בהיריון

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    22/03/2024

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו