אקונומיקה לצורך ניקוי עובש

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • אקונומיקה לצורך ניקוי עובש
    הגרי
    13/04/2024

    שלום ד״ר
    שלשום בצוהריים, ביום חמישי בעלי ניקה את התיקרה של המקלחת ( לא כולה) באקונומיקה על מנת להסיר עובש שהתפתח בקיר. הוא רחץ את הכל במים וניקה היטב
    אני לא נכנסתי לחדר בכלל וגם בלילה לא ישנתי בחדר השינה כי חדר המקלחת נמצא בחדר השינה ( חלל משותף אבל יש דלת ) אוורר היטב את המקלחת וגם בחדר

    אבל באותו יום נכנסתי לצחצח שיניים ולהתפנות ( חלפו 8-10 שעות) למשך 2-3 דקות ויצאתי משם
    גם במהלך יום המחורת לא נכנסתי אבל כן ישנתי בחדר בלילה
    2 שאלות:
    האם סביר שיגרם לי נזק מהכניסה שלי אחרי 9 שעות מסיום השטיפה של האקונומיקה למשך 2 דקות?
    והאם זה שחזרתי לישון אחרי 48 שעות זה בסדר? ( סגרתי את הדלת של המקלחת ) ?

    עשיתי את כל הפעולות שחושבת שאישה בהריון בשבוע 30 צריכה לעשות
    אבל היום אחרי יומיים התחיל לי כאב ראש
    ( ניתן לציין שיש לי אלרגיות בלי קשר ומנוזלת ככה שאין לי ריח וטעם ) איך אדע אם חלילה זה הרעלה מהאדים שאולי חלילה נשארו מיום חמישי לשבת? או שפשוט זה בגלל העומס כי כאמור אני מלאה באף ?
    והאם לדעתך אחרי 48 שעות לישון בחדר השינה שיש את המקלחת שבו בוצעה האקונומיקה יכולה להזיק לעובר?
    כאמור, התקרה התייבשה עוד באותו הלילה
    תודה 🙏

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין סיכוי לנזק בשבוע כזה של היריון

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    14/04/2024

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו