החזרת עוברים- בת 44

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • החזרת עוברים- בת 44
    יעלי
    07/07/2024

    שלום ותודה רבה על העזרה.
    אני בת 44.5 יש ילדים בבית והתחלתי לפני חודש טיפולי ivf.
    הצליחו לשאוב לי 18 ביציות ביום שלישי שעבר.
    ביום שישי האחרון בוצעה החזרה של עובר אחד ויש עוד 2 עוברים עם ציון מקמסימלי שהם מוקפאים.
    מיום שלישי שעבר אני מטופלת ב 3 פעמים ביום אסטרופם ופעמיים ביום קרינון.
    האם לקיחת התרופות האלו יכולות לגרום לכך שישתרש הריון?
    יש לציין שהפעם האחרונה שנכנסתי להירון ספונטני הייתה לפני כמעט שנתיים ואז ההריון החזיק רק עד שבוע 11 ואז פסק הדופק ועברתי גרידה..לפני כן שוב הצלחתי להיכנס להריון וגם אז הוא נפל.
    בקיצור השאלות שלי הן האם התרופות שאני מקבלת לתמיכה אכן יכולות לעזור בהשתרשות ההריון ומה הסיכויים שבאמת יהיה הירון בגיל שלי?האם אפשר לחזור לפעילות רגילה? להיות במנוחה? מה לגבי יחסי אישות?
    אני ככ ככ רוצה להצליח וכמובן לא מספיקה להתפלל.
    תודה רבה ובשורות טובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החזרת עוברים- בת 44

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסיכוי הוא בגבולות3-5%,התמיכה עשויה בהחלט לסייע

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    09/07/2024

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו