כתמים מדיי פעם שכיח בהיריון

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • כתמים מדיי פעם שכיח בהיריון
    יעל
    16/02/2025

    שלום פרופסור אשכנזי ראשית רוצה להודות לך מכל הלב על הפורום הזה ועל העזרה שלך לכל הנשים .תבורך🙏
    ועכשיו לשאלתי אחרי החזרת עובר יום 3 ב27.1
    (מחזור אחרון 12.1)
    על בסיס מחזור טבעי ללא אוביטרול וללא תמיכה .(ככה גם עשיתי בהיריון קודם החזרה ללא שום תמיכה ואז הפרוגסטרון היה אמנם בנורמה המצופה אבל הרבה פחות גבוה מהערכים שיש כעת והכל הלך חלק לא זוכרת שהיו לי כתמים אפילו לא מידיי פעם...)
    כעת בסבב הזה:

    בתאריך 10.2 :
    בטא ראשונה 219
    פרוגסטרון 75.1
    אסטרוגן 827

    בתאריך 13.2:
    בטא שנייה 724
    פרוגסטרון 70
    אסטרוגן 631

    בדיקות מהיום 16.2:
    בטא: 3356
    פרוגסטרון 84.9
    אסטרוגן 818

    במהלך כל הסבב היה לי הכתמה שקופה עם טיפונת חום שבוע לאחר ההחזרה
    מאז לא היה שום כתום רק אתמול היה כתם שקוף עם טיפה חום וגם היום בבוקר לכן הלכתי לעשות היום את הבדיקות. ברגיל אין לי הכתמות אבל מסתבר שמידיי פעם יש..
    מדוע זה קורה עם הפרוגסטרון תקין וגבוה ומה זה אומר מה עליי לעשות? האם צריך להילחץ אם יש הכתמה מדיי פעם? ( אציין שוב ההכתמות הם די חד פעמיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדובר בהכתמה בגלל גודש הורמונלי של כלי הדם בצואר הרחם להבדיל מדימום של ממש

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    16/02/2025

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו