מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פרוגסטרוןמיכל20/02/2025
שלום פרופסור אני נמצאת בהתלבטות ואשמח לעצתך הכנה. אני בשבוע חמש פלוס 4 אחרי החזרת עובר קפוא ( עובר קפוא מלפני שנים) ההחזרה התבצעה על בסיס טבעי לחלוטין בלי אוביטרול בלי תמיכה בלי כלום.
הפרוגסטרון תמיד בבדיקה נע בין 65 ל85 כעת בבדיקה (כבר 4 ימים אחרי החזרה שבדקתי הוא היה 67 פרוגסטרון עדכני מאתמול הוא 67.5 אתמול צפו בשק היריון וחלמון הבטא אתמול הייתה 11,344 העניין שיש לי הכתמות ורדרדות בניגוב כבר מעל שבוע אז הרופא אמר שליתר בטחון אקח דופסטון זוכרת מהעבר התרופות האלה עשו לי רע ( כל משפחת הפרוגסטרון) וכמובן שאם הערך הטבעי שלי היה נמוך הייתי לוקחת למרות הכל אבל לא רק שהוא לא נמוך הוא גבוה...לכן מעדיפה שלא לקחת ולא בא לי לקחת בגלל היסטריה חסרת היגיון
בבקשה תעזור לי ההכתמות מלחיצות אותי שמא אולי אני פוגעת בהתפתחות? זה שאלה ראשונה שלי עצתך בהתאם לנתונים שכתבתי...חשוב לי להיות אחראית נורא חשוב לי הצלחת ההיריון
שאלה שנייה: האם כרגע בזמן שאני לא לוקחת את התוסף יש מצב שאני פוגעת בלי ידיעה או שמאחר וזה הכתמות בניגוב ממש עדינות זה לא יכול להיות פגיעה כלשהי בגלל שלום פרופסור אני נמצאת בהתלבטות ואשמח לעצתך הכנה. אני בשבוע חמש פלוס 4 אחרי החזרת עובר קפוא ( עובר קפוא מלפני שנים) ההחזרה התבצעה על בסיס טבעי לחלוטין בלי אוביטרול בלי תמיכה בלי כלום.
הפרוגסטרון תמיד בבדיקה נע בין 65 ל85 כעת בבדיקה עדכנית מאתמול הוא על 67.5 אתמול צפו בשק היריון וחלמון הבטא אתמול הייתה 11,344 העניין שיש לי הכתמות ורדרדות בניגוב אז הרופא אמר שליתר בטחון אקח דופסטון זוכרת מהעבר התרופות האלה עשו לי רע ( כל משפחת הפרוגסטרון) וכמובן שאם הערך הטבעי שלי היה נמוך הייתי לוקחת למרות הכל אבל לא רק שהוא לא נמוך הוא גבוה...אבל כיוון שהערך גבוה מעדיפה שלא לקחת ולא בא לי לקחת בגלל היסטריה חסרת היגיון
בבקשה תעזור לי ההכתמות מלחיצות אותי שמא אולי אני פוגעת בהתפתחות זה שאלה ראשןנה שלי עצתך בהתאם לנתונים שכתבתי...
שאלה שנייה: האם כרגע בזמן שאני לא לוקחת את התוסף יש מצב שאני פוגעת בלי ידיעה או שמאחר וזה הכתמות בניגוב ממש עדינות זה לא יכול להיות פגיעה כלשהי בגלל שזה לא דימום מסיבי? זאת אומרת כל עוד זה בגדר הכתמות ורודות עדינות זה בטוח לא משהו רציני? לא דימום מסיבי? זאת אומרת כל עוד זה בגדר הכתמות ורודות עדינות זה בטוח לא משהו רציני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהחלט עלייך לשקול באופן חיובי נטילת תמיכה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/02/2025* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

