השתגעתי כברררר - הכתמות

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • השתגעתי כברררר - הכתמות
    יעל
    25/02/2025

    האם נכון להגיד שרמת פרוגסטרון לא נמדדת בדם כפי שהיא? (כאשר לא לוקחים תוסף תמיכה עושה לי רע ממש זוכרת מפעם...)
    אני אחרי החזרת עובר על בסיס ביוץ טבעי ללא תרופות ללא תמיכה) אני שבוע 6+2 נצפה עובר עם דופק בדיקה תקינה.
    כיוון שלא לוקחת תוסף פרוגסטרון מאחרי ההחזרה בודקת את רמת הפרוגסטרון כל 4 ימים זה נע בין 70 ל98.9
    הבדיקה האחרונה מלפני יומיים הייתה 98.9 .
    העניין שיש לי כתמים( כתמים החלו כבר בשבוע 4 וקצת) האחות הסבירה שאין לי מה לחשוש והלוואי על כולם פרוגסטרון גבוה כזה ללא תמיכה לאחר מכן נתקלתי ברופא והסביר שהרמה שיש בדם לא משקפת ושעדיף שאקח תוסף דופסטון האמנם? מה שנראה בדם לא משקף? אז יכול להיות שיוצא לי 90 ויש לי 10? לא ממש הבנתי....והאם בשבוע 6+2 אחרי שגם נצפה דופק יש טעם שאקח?
    ואציין שיש לי פוליפ בצוואר הרחם אולי זה מה שמכתים? אך האם זה הגיוני בהנחה שלפני ההריון לא היו לי הכתמות? אולי פשוט להסתכל בצוואר הרחם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השתגעתי כברררר - הכתמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להערכתי ההכתמה מהפוליפ

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    26/02/2025

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו