שאלה לגבי ביוץ והזרעה

מנהל הפורום

פרופ` יעקב (ג`קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
לקביעת תור אצל פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי ביוץ והזרעה
    לירון
    11/06/2026

    ד"ר שלום
    אני בת 37 עוד מעט ועברתי הזרעה אתמול מזרע תורם.
    רציתי לשאול האם לפי הנתונים ההזרעה הייתה צריכה להיות אתמול או היום

    אני קיבלתי מחזור ב28/5 ב31/5 עשיתי פעם ראשונה בדיקות דם ואולטרסאונד
    באולטרסאונד ראו שני זקיקים בשמאל בגדלים 5.3 ו4
    בבדיקות דם
    אסטרדיול היה 149
    פרוגסטרון היה 0.8
    Lh 9.2
    אמרו לי לקחת לחמישה ימים כדורי אטרזול במינון 2.5 ולחזור לבדיקות ביום ראשון
    בתאריך 7.6 באולרסאונד היו 2 זקיקים בשמאל בגודל 15 ועוד זקיקי בימין בגודל 4
    בבדיקות דם
    אסטרדיול היה 430
    פרוגסטרון 1.6
    Lh 10.3
    אמרו לי לחזור על הבדיקות ביום שלישי
    ב9.6 באולטרסאונד הזקיקים בשמאל היו 17.5 ו17.9 ובימין 9.5
    בבדיקות דם
    אסטרדיול היה 1522
    פרוגסטרון 2
    Lh 70.8

    במרפאה רצו שאזריק אוביטרל ביום שלישי ולהגיע להזרעה בחמישי, אחרי ששאלתי אם אפשר ברביעי ולא בחמישי כי היה משהו דחוף באותו היום שלא ניתן היה להזיז אמרו לי להגיע ברביעי ולא להזריק אוביטרל
    האם לפי הנתונים זה היה טעות לעשות ברביעי והייתי צריכה לעשות בחמישי?
    ההזרעה ברביעי נעשתה ב12 בצהריים שזה גם השעה שהייתה צריכה להיות בחמישי פלוס מינוס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי ביוץ והזרעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטעמי הזרעה ללא אוביטרל אינה יעילה מספיק ולכן במובן זה היא לא הייתה יעילה מספיק

    פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
    23/06/2026

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו