מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אסטרופם ודימוםמור25/11/2007
אני לוקחת כבר שבוע אסטרופם לעיבוי הרירית לשם החזרה, אני התחלתי לקחת אסטרופם ביום ווסת הראשון מלקיחת הכדורים זרם המחזור נחלש ואף נפסק יומיים לפני המועד (ידוע ל שזו תופעה שכיחה)לאחר כמה ימים של הפסקת הדם הופיעו לי קטמים של דם חום כהה האם יש לי סיבה לחשוש מחר אני נבדקת אחרי שבוע לאולטרסאונד אך מעונינת בחוות דעתך המהירה אשמח עוד היום אני מודאגת מכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטרופם ודימום
פרופ' שחר קול26/11/2007עקרונית לא אמור להיו דימום מהרחם במהלך הטיפול באסטרופם.
יש לשלול מקור דימום אחר.
אם לא יימצא - להעריך את הרירית ולהחליט על ההמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר בדיקת אולטרסאונד
מור26/11/2007היום הייתי באולטרסאונד עובי הרירית 7.5 מ"מ מה שהרופא שלי החליט הוא להעלות את המינון ל 4 כדורים ולהגיע ביום ה' הקרוב במקום עוד כשבוע נראה לו כי הרירית עדיין לא אופטמלית ולכן מקןר ההפרשות החומות (אני כבר שבוע לוקחת את האסטרופם)האם החלטתו תקינה הגדלת מינון הכדור במצב כזה ? מחכה לעצתך ותודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטרופם
פרופ' שחר קול26/11/2007ההחלטה סבירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטרופם ודימום
מור27/11/2007בהמשך לשאלותיי יש לי תור ביום ה' הקרוב מיום ב' אני עם מינון של 4 כדורים החומים עדיין מופעים ויש לי כמו כאבי מחזור התכווצויות אני עדיין מודאגת בנתיים האם עליי לדאוג או לחכות עד יום ה' לאוטרסאונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטרופם ודימום
פרופ' שחר קול28/11/2007כן, אין דחיפות.
יש לשקול ביטול המחזור עקב התמשכות הדימומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטרופם והפסקת טיפול
מור29/11/2007הייתיהיום בבדיקת אולטרסאונד ועובי הרירית ירד ל 7 מ"מ הדימום פסק היום אך הרופא החליט כי עליי להפסיק את הטיפול אך עליי להמשיך באסטרופם 3 פעמים ונרות 4 ביום 5 ימים להפסיק ולקבל מחזור למה עליי להמשיך בכדורים ולהתחיל נרות אם עליי להפסיק את מחזור הטיפול והאם שיקול דעתו של הרופא נכונה ואם הפסיק לי הדימום אי הרירית לא תתעבה עכשיו לדעתו עדיף לא לזבז עוברים וזרע מה דעתך די התבאסתי ואם הפסקה אז למה להמשיך בכדורים ובנרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטרופם והפסקת טיפול
פרופ' שחר קול01/12/2007השיקול נבון, שכן יתכן והרירית אינה אופטחמאלית להשתרשות העוברים.
עדיף לנסות מחזור חדש, ולא להפשיר את העוברים בנוכחות רירית בעייתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

