מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הפרשות ורודות חומות בשבוע 5 + להריומבוהלת27/04/2011
שלום
אני בשבוע 5 + להריון. היום בבוקר התחילה הפרשה ורודה-חומה בעת הניגוב. אין לי כאבי בטן.
אני ממש מבוהלת. הרופא שלי בחופש עד ליום ראשון, ובאותו יום יש לי אצלו תור לראות דופק לעובר.
מה עליי לעשות? האם ללכת להבדק במיון או רופא נשים אחר? ממה ההפרשות יכולות לנבוע?
יש לציין כי אני בחופשת מבחנים וכל היום בבית יושבת ולומדת. ז"א אין לי מאמץ גופני קשה. אחרי ההפרשות שכבתי 4 שעות. קמתי לפני שעה וחצי וחזרתי ללמוד. ושוב הופיעו ההפרשות.
אני מאוד לחוצה ומבוהלת.
מה דעתכם??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא עזרתכם
מבוהלת27/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרשות ורודות חומות בשבוע 5 + להריו - תגובה
פרופ` דוד בידר28/04/2011זה לא טוב להיות לחוצה ומבוהלת בזמן מבחנים.
הפרשה כזו יכולה להיות מסיבות שונות ולא חייבות לרמז על כלום וגם שאין הפרשות רק אחרי אולטרה-סאונד נדע אם הכל בסדר כך שיש לחכות בסבלנות ולא לרוץ לשום מקום
גם אם תלכי למיון או לאחר יכולים לבדוק ועדיין לא לראות דופק ולשלוח אותך חזרה לרופא שלך.
המלצה: להמשיך לימודים ללא בהלה ולחץ ולחכות לבדיקת הרופא שלך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המרגיעה. בכל מקרה
בוהלת28/04/2011גם היום החלטתי להשאר במיטה (גם אמא שלי המליצה לי), מאחר וההפרשות ממשיכות גם היום. אני אפילו פוחדת לקום מהמיטה חלילה שלא יהיה גרוע יותר.
יש לנו היום בערב מסעדה ואני ממש פוחדת לנסוע לשם בגלל ההפרשות.
האם אני היסטרית מידיי?
יש לציין כי זה הריון ראשון שלנו, והריון מאוד מאוד רצוי ויקר (כמו אצל כולם).
תודה והמשך יום טוב. אתה ממש עוזר לי לעבור את היום.
יש לציין שהתחילו לי גם יציאות מאוד מאוד רכות מאתמול. אולי זה מהבהלה והלחץ שהייתי נתונה בו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמופנה לד"ר בידר
בוהלת28/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה לעזור
דורית28/04/2011היי יקירה... אני היום בהריון בשבוע 9 פלוס 6 ימים מהחזרת מוקפאים. מאחרי ההחזרה ועד שבוע 7 מלא לפחות היו לי הפרשות חומות (דם ישן) ואפילו דימום קל בניגוב באחת הפעמים. הייתי לחוצה, בוכיה ומודאגת וחשבתי שגם הפעם זה הולך להסתיים. בינתיים, ההפרשות פסקו ואתמול עשיתי שוב אולטרסאונד וראיתי את העובר שלי ממש מזיז איבר (הרופא אמר שזה יד אבל לא בטוחה שבאמת אפשר לדעת). בקיצור הכל אצלו בסדר!! ודרך אגב, אין לי בחילות וכל תופעה אחרת המקושרת לתחילת הריון וזה גם מאוד הלחיץ אותי אבל כנראה שזה באמת לא אומר שמשהו לא בסדר.
מקווה שהצלחתי להרגיע אותך קצת.
בהצלחה!
דורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה יקירה. את אכן הצלחת
מבוהלת28/04/2011להרגיע אותי. אני באופיי נלחצת מהר מאוד. כל דבר קטן ניראה לי כבר סוף העולם.
במיוחד שזה קשור להריון יקר לנו כל כך.
שיהיה לך בהצלחה והריון תקין. ומאחלת לעצמי גם כן הצלחה והריון תקין כל 9 החודשים.
בשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המרגיעה. בכל מקרה - תגובה
פרופ` דוד בידר28/04/2011זה לא משנה אם תשכבי כל היום או לא.
אם ההריון תקין אז שום דבר לא יזיז אותו ואם הוא לא תקין גם שכיבה של ימים לא יעזרו.
כל הריון הוא יקר כך שאת צריכה להיות סבלנית ונקווה לטוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערכים בדם לבדיקה בבקשה
הריונות כימיים חוזרים אחרי לידה
זקיקים שגדלו אחרי אוביטרול
יש כדור לחיזוק הזרע
נקלחה ביופסיה מרירית הרחם
מנגל עשן פגיעה בהיריון
בדיקת nipt בהריון מומלצת?
שק חלמון - עזרה בבקשה
הריון מולארי-בטא ירדה והחלה לעלות חזרה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

