נואש ומבקש עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נואש ומבקש עזרה
    יוסי
    31/07/2011

    בתחילת שנה גילו אצלי הילקובטור ובאנטיביוטיקות הוא נעלם. בהמשך היה לי דלקת בקיבה ובתרסיון ובבידקת גסטרסקופיה הם גם נעלמו ומה שבא בעקבותיהם זה רפלוקס קשה ובקע סרעפתי. הגעתי לבדיקה כי היו לי התקפות שדומות מאוד להתקפות לב, לחץ שעולה ממפתח הלב מתפשט לחזה ולכתפיים ואפילו לקיבורות של הידיים. לעיתים אני מרגיש שאוכל עולה לי לגרון ולצוואר. ולעיתים נדירות כאב בשיניים ובסנטר חשבתי בהתחלה שזה לב אבל עברתי צינתור ווירטואלי ואמרו לי שהכול מצויין. אני רק בן 28, בעבר אכלתי מכל הבא ליד והייתי מכור לקולה, אני שוקל כעשרים קילו מעל המשקל שלי, ויש לי גם פצעי אקנה בפנים ופטרת בעור,ולעיתים גם קשיי נשימה, לאחרונה שמתחיל לעלות לי לחץ אני שותה הרבה מים וזה מתמתן,יש לי הרבה גיהוקים ולפעמים השתעלויות, אני מבין שהכול קשור בהכול, אבל מה עושים? איך עוצרים את הידרדרות הזו? אני כבר אובד עצות, סותרי חומצה לא עוזרים לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נואש ומבקש עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נואש ומבקש עזרה - תגובה

    עירית פרידמן
    31/07/2011

    שלום יוסי
    אתה רק בן 28 וסובל יותר מדי.
    יש פיתרון לבעיות שלך רק צריך סבלנות.
    בתחום ההומאופתיה לוקחים בחשבון את התמונה הכללית ומנסים למצוא את המכנה המשותף לכל הבעיות. תרופה הומאופתית שמותאמת באופן מדויק למכנה המשותף יכולה לפתור את כל הבעיות בתהליך הריפוי.
    ממליצה לך בחום על הכיון הזה.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נואש ומבקש עזרה - תגובה

    אהוד סברדליק
    31/07/2011

    שלום לך
    בעייתך נובעת מהטיפול באנטיביוטיקה החזקה שפגעה במערכת העיכול ובחומציות הקיבה. כאשר האוכל אינו מגיע מעוכל כראוי הוא מתחיל לתסוס והגזים שעולים למעלה גורמים לבעיות דמוי בעיית לב וריפלוקס כמוכן שבד"כ יש גם עייפות ונפיחות קשה בבטן לאחר אוכל. טיפול ברפואה סינית יחזק את הקיבה ומערכת העיכול וימנע מגזים וחומציות לעלות למעלה. יש להתאים לך גם תזונה שתתאים למצבך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו