מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נואש ומבקש עזרהיוסי31/07/2011
בתחילת שנה גילו אצלי הילקובטור ובאנטיביוטיקות הוא נעלם. בהמשך היה לי דלקת בקיבה ובתרסיון ובבידקת גסטרסקופיה הם גם נעלמו ומה שבא בעקבותיהם זה רפלוקס קשה ובקע סרעפתי. הגעתי לבדיקה כי היו לי התקפות שדומות מאוד להתקפות לב, לחץ שעולה ממפתח הלב מתפשט לחזה ולכתפיים ואפילו לקיבורות של הידיים. לעיתים אני מרגיש שאוכל עולה לי לגרון ולצוואר. ולעיתים נדירות כאב בשיניים ובסנטר חשבתי בהתחלה שזה לב אבל עברתי צינתור ווירטואלי ואמרו לי שהכול מצויין. אני רק בן 28, בעבר אכלתי מכל הבא ליד והייתי מכור לקולה, אני שוקל כעשרים קילו מעל המשקל שלי, ויש לי גם פצעי אקנה בפנים ופטרת בעור,ולעיתים גם קשיי נשימה, לאחרונה שמתחיל לעלות לי לחץ אני שותה הרבה מים וזה מתמתן,יש לי הרבה גיהוקים ולפעמים השתעלויות, אני מבין שהכול קשור בהכול, אבל מה עושים? איך עוצרים את הידרדרות הזו? אני כבר אובד עצות, סותרי חומצה לא עוזרים לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נואש ומבקש עזרה - תגובה
עירית פרידמן31/07/2011שלום יוסי
אתה רק בן 28 וסובל יותר מדי.
יש פיתרון לבעיות שלך רק צריך סבלנות.
בתחום ההומאופתיה לוקחים בחשבון את התמונה הכללית ומנסים למצוא את המכנה המשותף לכל הבעיות. תרופה הומאופתית שמותאמת באופן מדויק למכנה המשותף יכולה לפתור את כל הבעיות בתהליך הריפוי.
ממליצה לך בחום על הכיון הזה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנואש ומבקש עזרה - תגובה
אהוד סברדליק31/07/2011שלום לך
בעייתך נובעת מהטיפול באנטיביוטיקה החזקה שפגעה במערכת העיכול ובחומציות הקיבה. כאשר האוכל אינו מגיע מעוכל כראוי הוא מתחיל לתסוס והגזים שעולים למעלה גורמים לבעיות דמוי בעיית לב וריפלוקס כמוכן שבד"כ יש גם עייפות ונפיחות קשה בבטן לאחר אוכל. טיפול ברפואה סינית יחזק את הקיבה ומערכת העיכול וימנע מגזים וחומציות לעלות למעלה. יש להתאים לך גם תזונה שתתאים למצבך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
