השפעת הסרפד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השפעת הסרפד
    טרודה
    19/09/2011

    הציעו לי לקחת סרפד עבור חולשה של בלוטת האדרנל, כתוסף או כחליטה. רציתי לדעת שני דברים בקשר להשפעה של הסרפד- אם ההשפעה ממריצה את האדרנל. בנוסף, אם הצמח לא מעודד טוסטסטרון בגוף באופן משמעותי, גם אצל נשים ומה יכולות להיות ההשלכות של ההשפעה הזו ואם היא בעיקר בעלים או שרק בשורש של הצמח, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השפעת הסרפד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת הסרפד - תגובה

    אהוד סברדליק
    19/09/2011

    שלום טרודה
    צמח הסרפד הוא צמח שמחזק את מערכת החיסון, עוזר בניקוי הכבד ,משתן ומשפיע בעדינות על הכליות ובלוטת האדרנל. העלים יותר מחזקים מערכת חיסון ומשתנים ואילו השורש יותר עובד על הכליות ובלוטת האדרנל כמו כן יש לו השפעה אסטרוגנית קלה ולגברים הוא טוב לבעיות פרוסטטה. אך אם זאת במידה ותקחי אותו הוא לא יעלה לך את רמת הטוסטסטרון. ברצוני לציין שאם את עייפה וחיה בלחץ מתמיד (או טרודה כפי שאת מכנה את עצמך) השפעתו של צמח זה תהיה לטעמי חלשה. רצוי לשלב את הצמח אם צמחים אחרים שישפיעו בצורה חזקה יותר ומקיפה יותר.
    כולי תקווה שבעקבות תשובתי לא תהיי יותר טרודה =)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרפד וצמחים אחרים

    טרודה
    21/09/2011

    עדיין טרודה..כשכתבת שהעלים יותר מחזקים את מערכת החיסון ומשתנים ואילו השורש יותר עובד על הכליות ובלוטת האדרנל- האם התכוונת שגם העלים עובדים על הכליות והאדרנל אבל פחות, ולהפך? לגבי האסטרוגן- אני לא מעוניינת בצמח שיעלה את האסטרוגן וגם לא את ה-DHT, וקראתי שהצמח יכול להעלות גם את הטוסטסטרון וגם את ה-DHT.

    אם יש לך עצות בנוגע לצמח או תוסף, שמחזק בעדינות את בלוטות האדרנל אך לא ממריץ אותן יותר מדי כדי לא להתיש אותן ולצמח שעוזר לאלרגיות, אם אין את אותן ההשפעות בצמח אחד, ואינם גורמים להשפעה אסטרוגנית או להעלאת ה-DHT אשמח לשמוע,
    תודה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    טרודה
    21/09/2011

    אני יותר עייפה, אלרגית ודלקתית ובלוטות האדרנל שלי חלשות מאשר לחוצה וכו'. בינתיים אני לא מחפשת טיפול שממריץ את האדרנל או את בלוטת התריס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו