סרטן שד גרורתי - בריאות ובעצמות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שד גרורתי - בריאות ובעצמות
    שרית
    16/10/2011

    האם טיפול אלטרנטיבי משלים באמצעות תוספי תזונה ואנטי-אוקסידנטים יכולים לרפא סרטן שד גרורתי (בריאות ובעצמות) בשילוב עם טיפול כימותרפי + הקרנות?

    בהתייעצות עם מומחה לטיפול באנטי-אוקסידנטים, החלה אמי (63) בנטילת תוספי מזון קבועים מדי יום, כגון: ויטמין D, ויטמיןK2, אומגה 3, שמן פשתן, זרעי פשתן, מולטי ויטמין, כמוסות כורכומין, מולטי מינרל, פקטין, תמצית פטריות, כמוסות הונו-פיור, יוד, מיצי פירות וירקות.

    הכוונה שבאמצעות שילוב טיפול שכזה יחד עם כימותרפיה ניתן לצמצם את הגידול, לחזק את המערכת החיסונית ואף להביא לריפוי.

    האם הנך מכיר תוספים אלו? מה דעתך על יעילותם?

    האם מומלצת נטילה מרובה של תוספי מזון אלו, והאם לדעתך ישנה אפשרות שתוספים אלו יכולים "להפריע" לטיפול הכימותרפי ואף לשבש מיעילותו??

    אני אובדת עצות ומלאה בחששות......

    אנא עזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד גרורתי - בריאות ובעצמות - תגובה

    אהוד סברדליק
    17/10/2011

    שלום שרית
    לפי שיטתי במקרי סרטן השילוב בין הטיפול הקונבנציונאלי לטיפול האלטרנטיבי הוא הטוב ביותר , מכוון שהוא משתמש בחוזק של כל אחת מהשיטות. אני מכיר את רוב התוספים שתארת מלבד K2 והונו פיור, נראה לי שהמטפל יודע את מלאכתו ומטרתם לאושש את הגוף ומערכת החיסון לאחר הכימותרפיה ולעזור לגוף לטפל בגידול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהוד תודה! שאלה נוספת ברשותך

    שרית
    17/10/2011

    ראשית, שוב תודה על תשובתך המהירה.

    לא ציינתי את סוג הטיפול הכימותרפי שאמי מקבלת. מדובר ב XELODA בצורת כדורים (6 ביום) ו- ZOMARA עירוי דרך הווריד לחיזוק העצמות (פעם בחודש).

    מהי לדעתך מטרת היוד והאם הוא אינו מסוכן לנטילה ו/או האם הוא עלול להתנגש עם הטיפול הכימותרפי הנ"ל?

    האם מומלצת נטילת האוקסידנטים והתוספים במקביל להקרנות או שיש להימנע מכך בינתיים?

    האם התוספים גורמים לדיכוי התיאבון ולירידה במשקל?

    ולסיכום, מה לדעתך הסיכוי להצלחת הטיפול בשלב מתקדם של המחלה כאשר מדובר בגרורות מפוזרות בריאות ובעצמות?

    תודה רבה מראש,
    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהוד תודה! שאלה נוספת ברשותך - תגובה

    אהוד סברדליק
    17/10/2011

    שלום שרית
    אינני יודע למה המטפל נתן יוד ייתכן והוא זיהה בעייה בחילוף חומרים. אם את סומכת על המטפל מומלץ שתדברי איתו ותבקשי תשובות מפורטות שכדי לך לרשום אותן.זכרי שהמטפל חייב לתת לך תשובה ברורה ומפורטת. את משקיעה הרבה כסף בתוספים ולכן כדי שתדעי מה את קונה ומדוע.
    סיכויי ההצלחה הם דבר שמאוד קשה לענות עליו ולא רק דרך האינטרנט, זהו דבר שתלוי בהרבה גורמים אבל בעיקר באדם החולה וביכולתו הגופנית והנפשית להתגבר על המחלה. ראיתי מקרים של אנשים שהחלימו ממחלות קשות ואין ספק שבמקרה דנן אמך צריכה הרבה כוחות נפש ,אהבה ותמיכה בכדי להתמודד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו