נטילת תוספי תזונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת תוספי תזונה
    אור
    13/12/2011

    שלום
    אני לוקחת באופן קבוע ברזל (2 כדורים של ferro gradumet עם חומצה פולית) + ויטמין די שאני רגילה לקחת לאחר ארוחת הצהריים שהינה הארוחה הבשרית והעיקרית שלי במהלך היום.
    לאחרונה עקב בעיות במערכת העיכול של גזים ועצירות + רצון לייצב את המערכת ההורמונלית קיבלתי:
    1. שיח אברהם - אגנוס קאסטוס, כדור של סולגאר פעם ביום שנאמר לקחת לפני הארוחה
    2. פרוביוטיק דייג'סט שנאמר לקחת אחרי הארוחה

    למעשה נוצר מצב שלפני ארוחת הצהריים אני לוקחת את הכדור של שיח אברהם, ולאחר הארוחה אני לוקחת במכה את הברזל + ויטמין די + פרוביוטיק דייג'סט ביחד.

    האם זה רצוי או לחילופין מומלץ לחלק לאורך היום בצורה אחרת?
    (אגב לא לוקחת ברזל על קיבה ריקה או לפני השינה בלילה, זה גרם לי לעצירות נוראית שאני ממילא סובלת מזה עכשיו בלי קשר, והתזונה שלי מצוינת - אני אוכלת כל יום דייסת שיבולת שועל, הרבה ירקות וקצת פירות, יוגורט ביו... לא היה שינוי מיוחד בתזונה שמסביר)

    אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטילת תוספי תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת תוספי תזונה - תגובה

    אהוד סברדליק
    13/12/2011

    אין בעיה לקחת תוספים אלו ביחד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו