שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    חגית
    13/04/2012

    אימי בת 65 סובלת מזה כ-30 שנה מסכרת ולאחרונה גם יתר לחץ דם, שומנים בדם, בעיות אוטואימוניות במערכת העיכול (דימום והפרעה בעיכול) ומטופלת בזריקות אינסולין, תרופות להורדת לחץ דם, שומנים דילול דם וראפאסל לבעיות בעיכול.
    עברה גם 2 ארעים מוחיים קלים.
    אבל הבעיה הכי חמורה לדעתי היא חוסר השלמה עם המצב ותלונות רבות על חולשה כללית וכאבים ברגליים. היא בקושי הולכת ומלינה רבות על חולשה ברגליים ונעזרת במקל הליכה. סובלת בעיקר מדיכאון המתבטא לעיתים בבכי בלתי נשלט.
    חשבנו לפנות לרפואה אלטרנטיבית (טופלה בעבר בדיקור אך לא התמידה בטיפול)
    שאלתי היא לאן לפנות? יש כל כך הרבה שיטות טיפול ואין לנו מושג איזו שיטה עדיפה על איזו

    רציתי להתייעץ איתכם מה יכול לעזור

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    עירית פרידמן
    13/04/2012

    איזה שיטה מתאימה רק היא ואת יכולות להחליט.
    אני יכולה לתת לך על קצה המזלג כמה מילים על הומאופתיה כדי שיהיו לך קצת יותר כלים להחליט.
    מבחינה טכנית-יש צורך בשיחה עם הומאופת שבה פורסים ומנסים להבין את הבעיות הפיזיות וההקשרים הנפשיים. השיחה לא לוחצת אבל יכולה לארוך כשעתיים.
    התרופות ההומאופתיות אינן מכילות כל חומרים כימיים ולכן אין שום בעיה לקחת אותם במקביל לטיפולים קיימים.
    הטיפול ההומאופתי עדין ביותר אבל עמוק ולכן יכול לעזור גם לאמך ולשפר לה את איכות החיים.
    אם יש ל שאלות נוספות את יכולה פה.
    חג שמח
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    אהוד סברדליק
    13/04/2012

    טיפול ברפואה אלטרנטיבי הנו שינוי בהתנהלות הפיזית, רגשית ונפשית ובכדי לעשות שינוי גם אם הוא רק בפן הפיזי על המטופל לקחת אחריות על הטיפול. לדוגמה אם הוא סובל מלחץ דם, כולסטרול וסכרת על המטופל לשמוע לעצות המטפל ולעשות שינוי בתזונה ואולי לעשות פעילות גופנית או תרגילים אחרים שעל ידם הוא יוכל להוריד חלק מהמתח שהצטבר בגופו ולפי הבנתי אמך סובלת ממתח עצום בחייה. ולכן דבר ראשון שעליה לעשות הוא להחליט אם היא באמת מוכנה להתחיל לקחת אחריות לחייה, להתמיד בכל טיפול שבחרה ולהיות סבלנית לגבי התוצאות שתבואנה. במידה והיא מוכנה נראה לי חשוב שתתחילו לחפש ביחד ותמצאו מטפל שאמך יכולה להתחבר אל אופיו וגישתו. בהצלחה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובות המהירות

    חגית
    13/04/2012

    אני מניחה שנקבע תור לאחת מהמרפאות האלטרנטיביות דרך קופ"ח וננסה למצוא משהו שיתאים לנו

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    אילנה חלווה
    20/04/2012

    השיטה שאני אישית הייתי נוקטת בה היא עיסוי עדין מאוד להרגעת הנפש. כמובן שזה נתון לשיקול דעתכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו