שייק ירוק לסובלת מריפלוקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שייק ירוק לסובלת מריפלוקס
    לי
    10/10/2012

    בכן, אתמול בבקר החלטתי שאני מתחילה להכין לי שייקים ירוקים .

    ערכתי קניות של ירוקים ופירות אורגאניים (בהתלהבות) והכנתי את השייק הראשון :
    חסה (יחסית נטראלי בטעמו) קצת סלרי תפוח ותמרים.

    יצא טעים מאוד!
    אבל, אחריי חצי שעה הרגשתי רע- צרבות וחוסר נעימות שנמשכה שעות רבות...
    האם ייתכן שבגלל הרגישות שלי והרפלוקס ( אני נוטלת על בסיס קבוע 20 מג קונטרלוק ביום מזה שנתיים וחצי) זה לא מתאים לי כל עניין השייק הירוק, או שמדובר כאן בצירוף שאינו טוב לי? בדרך כלל אני פותחת את הבקר באכילת תפוח לכן החלטתי להגדיל ולשתות שייק ירוק....
    חשבתי שזה יהיה מעולה עבורי- לפי מה שקראתי על סגולות השייק הירוק כולל זמינות טובה לברזל , פרטין שחסר לי....
    אשמח לשמוע אתדעתכם בעניין.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייק ירוק לסובלת מריפלוקס - תגובה

    אהוד סברדליק
    10/10/2012

    כפי שנוכחת יש להזהר בשייקים טבעיים אצל אנשים שסובלים מריפלוקס בעיקר אצל כאלו שסובלות ורגישות לקור ( את מוזמנת להכנס לאתר שלי ולקרוא מאמר על היפוכלורידיה).
    במקרה שכזה מומלץ לאכול בבוקר פפאיה טריה או מיובשת וגם אננס יכול להועיל. אם החלטת על שייק ירוק יש לשתות כוסית קטנה ורק לאחר שאכלת מעט פחמימות או את הפירות שתארתי קודם לכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו