מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעור יתר ושימוש ב"פרוסטין"מיואשת לגמרי26/07/2013
שלום, אני בת 21 וסובלת משיעור יתר בכל הגוף (בטן, חזה, גב, כתפיים)
הייתי אצל רופאים ועשיתי בדיקות והן יצאו בסדר. הרופאה המליצה לי בכל זאת לקחת תרופות הורמונליות אבל סירבתי לקחת כי פחדתי מתופעות הלוואי וגם פחדתי שהשיעור יחזור בצורה יותר אגרסיבית לאחר ההפסקה בתרופה.
לאחרונה שמעתי על "פרוסטין", תרופה טבעית שעשויה מדקל ננסי, והבנתי שהיא יכולה לעזור נגד שיעור יתר בנשים. האם כדאי לנסות?
ובמידה ואקח את זה, ואז אפסיק לאחר תקופה, השיעור יחזור בצורה יותר אגרסיבית? (למשל, פתאום יופיע באיזור שאין לי שיער, נגיד בצוואר). מתנצלת שהכל יצא ארוך, זה ממש חשוב לי, אני מיואשת ונמצאת בדיכאונות מהמצב שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור יתר ושימוש ב"פרוסטין" - תגובה
עירית פרידמן26/07/2013שלום
אני ממליצה על טיפול הומאופתי.
יש תגובה טובה מאד לטיפולים הללו בכל מה שקשור לאי סדירות הורמונאלית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו קטן
מיואשת לגמרי26/07/2013העניין הוא, שהבדיקות הראו שאין לי בעיה הורמונלית בעיקרון. האם יעזור לי לנטול דקל ננסי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו קטן - תגובה
עירית פרידמן27/07/2013הרבה פעמים בדיקות לא עולות על הבעייתיות בתחום ההורמונאלי.
בהחלט ייתכן שהבדיקות לא מדויקות מספיק.
שיעור יתר הוא בפרוש בעיה הורמונאלית.
טיפול הומאופתי לא נשען על תוצאות של בדיקות אלא על אינפורמציה שניתנת מהמטופל.
לכן זה טיפול שיכול לעזור לך.
דקל ננסי הוא טיפול בצמחי מרפא ואני לא מומחית בתחום הזה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו קטן - תגובה
אהוד סברדליק04/08/2013דקל ננסי טוב בעיקר לגברים שההורמון הגברי שלהם ,טוסטסטרון עשה שינוי כימי מסויים ולכן הוא בד"כ מתאים יותר להתקרחות בגברים. בעייתך יכולה לנבוע לפי הרפואה הסינית ממספר סיבות שמצריכות איבחון מדוייק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
