מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוף עזרה !!!!קרן24/02/2014
שלום,
שמי אלין בת 35.5 בריאה בדרך כלל ביצעתי בדיקות דם כלליות
שכולל B12 ויצא גבולי הרופאה אמרה שזה בסדר,הבנתי מחברה שהיא אחות בביח' שיש בדיקה מיוחדת של B12 שעולה יקר ולא נותנים דרך הקופה וזה לא בבדיקות הכלליות
אני מרגישה ממש חולשות מעל 3 שנים סחרחורות שאני קמה מהר שחורים לפעמים תחושות עילפון סחרחורות ראש כבד שחורים בעיניים לסירוגין חולשה בידיים ובגוף
האם זה יכול להיות B12?זה לא חרדות וויראלי נמאס שתמיד אומרים את זה נמשך כל כך הרבה זמן
למי עלי לפנות?
בבקשה תיעצו לי אני מיואשת
בכבוד רב,אלין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף עזרה !!!! - תגובה
אהוד סברדליק24/02/2014שלום אלין
אין צורך בבדיקות מיוחדות. אם ה B12 נמוך מ 250 המלצתי לקחת כדורי B12 למציצה מתחת ללשון כל יום במשך 2-3 חודשים ולעלות את הכמות בדם לסביבות 400-500 לאחר מכן יש לקחת רק 3 כדורים למציצה בשבוע. יש סבירות שעליה בכמות הויטמין תוריד חלק מהסמפטומים שאת מתארת. בהצלחה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחרחורות ו B12
טל שפר (N.D)25/02/2014אלין,
האם ביצעת גם בדיקת ברזל? ומאגרי ברזל?
הסימנים שאת מתארת יכולים להופיע בגלל חוסר ב B12 אך אופיניים גם לחוסר או סף חוסר בברזל כך שכדאי לבדוק גם את זה
(לרוב רופאים לא מתייחסים לערכים נמוכים אלא רק לערכים חורגים אך חשוב לזכור שערכים נמוכים יכולים במהירות להפוך לערכים חורגים)
תרגישי טוב,
טל שפר-להב, נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
