כאבים לאחר טיפול רפלקסולוגי בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים לאחר טיפול רפלקסולוגי בהריון
    ענת
    27/04/2016

    שלום לכולם,
    אני בהריון מתקדם ועשיתי אתמול טיפול רפלקסולוגי דרך קופ"ח לראשונה בחיי, בשל כאבי גב שאני סובלת מהם ולאחרונה נהיו יותר חמורים (בין יתר הסימפטומים הרגילים של ההריון).
    ולאחר הטיפול נהייתה לי בליטה בכף הרגל. הדבר מלווה בכאב בעת הדריכה על הרגל. לא הייתה לי הבליטה הזו מקודם.
    במהלך הטיפול המטפלת נגעה גם באזור זה, וחשתי שם כאבים, אבל עד הטיפול יכלתי לדרוך על הרגל ללא כאבים, ולא כך המצב עכשו.
    לפי כל התרשימים שראיתי באינטרנט זה באזור של הריאות ( רגל שמאל, כ-ס"מ מתחת לאצבע הרביעית). למרות שהמטפלת אמרה שהכאב שחשתי בטיפול זה בגלל כאבי הגב שלי.
    זה בסדר להמשיך לדרוך על הרגל?
    זה מצב טבעי שאני צריכה להמשיך לדרוך על הרגל עד שזה ירגע מעצמו? או שאני צריכה לחזור למטפלת?
    אני ממש חוששת בגלל שאוטוטו חג, ואז לא יהיה למי לפנות עם הבעיה.
    אם זו בכלל בעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים לאחר טיפול רפלקסולוגי בהריון - תגובה

    עירית פרידמן
    27/04/2016

    רצוי מאד לחזור למטפלת. היא זאת שעשתה את הטיפול ולפיכך תתן לך את התשובה המהימנה ביותר
    חג שמח
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו