עייפות יתר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות יתר
    טלי
    05/07/2008

    שלום, אני בת 25 בריאה בד"כ.. מזה שנה אני חשה עייפות שבאה בתקופות מסוימות- ישנם ימים בעיקר בסופשי"ם בהם אני לא מצליחה להקים את עצמי מהמיטה ורק בא לי לישון כל הזמן. אני פעילה חברתית, עובדת, לומדת ישנה 8 שעות בלילה, הולכת לישון באותה השעה.מבחינת תזונה- אני אוכלת מאד בריא, מידי פעם פעילה גופנית.. עשיתי בדיקות דם- רמת הסוכר שלי עומדת על 59..אך הרופא המשפחתי אמר שהכל בסדר גמור ואין טעם לבדוק..חשבתי לעשות בדיקת קנדידה- קראתי שזה יכול לההיות גורם לעייפות יתר. כמו כן, הייתי אצל נטורופת ואמר לי שהתפריט שלי מאוזן לגמרי. העניין כבר ממש מטריד אותי..אני מרגישה חסרת אנגריה כל הזמן.. מה אפשר לעשות? האם הסוכר הנמוך בדם אכן מצריך בדיקה נוספת? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומאופתיה ועייפות

    עירית פרידמן
    05/07/2008

    שלום טלי
    יש בהומאופתיה ניסיון טוב מאד בטיפול במקרי עייפות מסוגים שונים -cfs, מחלת הנשיקה, אנרגיה ירודה וכד.
    האיבחון ההומאופתי לא רואה בחוסרים בגוף את הבעיה העיקרית אלא ברבדים יותר עמוקים של החיים.
    כל אדם דורש הבנה מאד אינדיבידואלית של המצב והתיחסות בהתאם.
    לכן אינני יכולה לומר לך כאן על סמך המידע שנתת מה הבעיה בדיוק. זה דורש ראיון רציני (כשעתיים) הבנה מדויקת והתאמה של תרופה הומאופתית מדויקת.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו