רוצה להפסיק עם הכימיקלים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה להפסיק עם הכימיקלים...
    בן 27
    26/07/2008

    שלום, לפני שנתיים חוויתי מן התקף של אי שקט, כל גופי רעד וחשתי אי שקט, הייתי במצב גרוע... כמו כן הייתי מנותק חברתית ולא עובד ולא עושה כלום. הוא נתן לי את הכדור ריספרדל וכבר שנתיים בערך אני לוקח את הכדור הנ"ל. לפני כשלושה חודשים החלטתי להפסיק עם הכדורים והחזקתי מעמד חודש... אחרי חודש, לילה אחד הרגשתי שאני עומד להשתגע וכל גופי התחיל לרעוד וכניראה היה גם מעט אי שקט. מיד לקחתי הכדור + לוריבן ומאז אני לוקח שוב ריספרדל. כיום אני מרגיש יותר טוב, אני יוצא עם בנות, עובד ורוצה ללכת ללמוד. מאז שאני לוקח את הריספרדל אני חש מעט פגיעה בריכוז ופוחד שזה יפריע לי בלימודים, אני לא רוצה לזרוק את הכסף. בלי קשר ללימודים הייתי מעוניין להפסיק עם הכימיקלים שאני לוקח ולקבל משהו טבעי לזמן מה ואז לא לקחת כלום. האם הרפואה האלטרנטיבית יכולה לעזור לי ? דרך אגב אני לא לוקח כמות גדולה של ריספרדל. מחכה לתשובה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    אסתי
    27/07/2008

    כמטפלת אלטרנטיבית אני מציעה לך תחילה ללכת לטיפולי רייקי ואיזון תדרים ולא להפסיק לקחת את התרופות שאתה רגיל באופן פתאומי. אפשר לשלב ורצוי.לאחר זמן תלך להתיעץ מחדש לגבי מינון ואם בכלל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו