חולשה אחרי לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חולשה אחרי לידה
    אלמה
    24/08/2008

    שלום, ילדתי בן שלישי לפני 4 חודשים. בחודשיים האחרונים אני מאוד חלשה ואפילו עמידה של 10 דקות או טאטוא של הבית מתישים אותי. בנוסף אני כל הזמן מרגישה רעב ובמיוחד דחף בלתי נשלט למתוק ולקפה. מכיוון שאני מניקה(הנקה בלבד) אני חוששת שכל המתוק הזה מזיק לתינוקי (לפני הלידה לא נמשכתי כלל למתוק) מה עובר עליי? מה אני יכולה לעשות כדי להפסיק את החשק למתוקים? אני ממש נגעלת מעצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חולשה אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומאופתיה ותשישיות

    עירית פרידמן
    24/08/2008

    שלום אלמה
    התופעות שאת מתארת קיימות לאחר לידה. תשישות, מצבי רוח, דאגה מוגברת לתינוק וגם צורך עז במתוק. יש נשים ש"יוצאות" מזה מהר ויש שצריכות עזרה טיפולית כדי לחזור לעצמן.
    טיפול הומאופתי יכול לעזור למצב ההורמונאלי והנפשי להתאזן מחדש. בגלל שיש עוד נפש שתלויה במצב שלך ו"יונקת" אותו כדאי מאד לפנות לטיפול ולא לדחות.
    ולגבי הצורך במתוק-עשי כל מה שאת יכולה כדי להיענות לו מבלי לפגוע בבריאות. הגוף מאותת לך שהוא צריך את זה אז תני לו-את יכולה להרבות באכילת פירות ללא חשש וגם פרות יבשים שמכילים הרבה מתוק טובים עבורך.
    כל טוב
    עירית פרידמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו