בלוטת התריס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטת התריס
    אורלי
    27/08/2008

    שלום, שלום אני בחור בת 44 והשנה גילית שבלוטת התריסשלי איטית והתחלתי ליטול אלטרוקסין 50 מ"ג, לפני כשבועיים בבדיקה גילו שאני לא מאוזנת והוסיפו לי עוד 25 מ"ג - גיליתי במקרה , כי למעשה הגלולה הזו עוזרת לבלוטה להפסיק לתפקד ואז מוצאים אותה האם זה נכון ומה יש לרפואה האלטרנטיבית להציע לי - אני מעונינת להפסיק את נטילת הגלולה - אני מוכנה אפילו להפסיק לאכול אוכל ולהתחיל ללחך עשב מרוב דיכאות חוץ מזה במסגרת כאבי ראש שתקפו אותי לאחרונה - נשלחתי לרופא עיניים והוא גילה שהראיה שלי מצויינת אבל בעין שמאל מתחיל לי קטרקט מה עושים ??? אני בחורה צעירה איך זה קרה ?? אשמח לתשובת כל מי שיש לו מידע בנדון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת התריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורלי

    יפה שמעוני
    28/08/2008

    אורלי שלום,

    הכדורים שאת לוקחת לא גורמים לבלוטה להפסיק לתפקד, אלא משלימים את העבודה שהיא אמורה לעשות. כך שאם את לוקחת 50 מ"ג, או 75 מ"ג זה לא משנה.
    אני ממליצה להגיע לאיבחון יסודי אצל מטפל מקצועי לניקוי רעלים, תזונה נכונה ואימוץ אורח חיים נכון.
    יש פתרונות ברפואה הטבעית, אם מתחילים בזמן.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני-נטורופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו