שאלה לביוץ, היום?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לביוץ, היום?
    מעיין
    01/01/2009

    בבדיקת זקיקים שעשיתי היום 1.1.09, יום ה'. עולה כי: עובי רירית: 8.7 מ"מ שחלה ימנית: בתוכה זקיקים 16, 14.5, 12, 11 מ"מ + זקיקים קטנים שחלה שמאלית: בתוכנה מבנה ציסטי צלול 34*18 מ"מ + מבנה צלול בת 14 מ"מ + זקיקים 14.5, 10, 16, 14, 14.5 מ"מ + זקיקים קטנים. דוגלס: ללא נוזל חופשי אני לוקחת גונל F בכמות 75 פעם ביום. במשך 4 ימים. עכשיו (יום ה') אמר לי להפסיק. הרופא המטפל שלי (חדש - החלפתי רופא לבקשת הרופא הקודם) ביקש ממני להזריק ביום שישי בערב (ה 2.1.09) אובטרייל ולבוא ביום א' להזרעה +השבחה. (כנראה שאלך אליו גם באופן פרטי בשבת, עוד לא דיברתי (אדבר איתו מחר בבוקר ) אבל סביר להניח שאם נתן לי הזרעה ליום א', צריך גם ביום שבת - רק שהוא לא רצה למסור לי את זה דרך האחיות בקופת החולים. (שלא יצא שהוא משדל לפרטי...) בכל מקרה, האם זה אבחון נכון לדעתך שאני אקח אובטרייל בשישי בערב? כי בעייניי הזקיקים הם עדיין קטנים ועד היום הרופא הקודם לא נתן לי אוביטרייל לפני שהיה לי זקיק לפחות בגודל 18 מ"מ ואפילו מעל 20 מ"מ אודה על תשובתך. מעיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לביוץ, היום?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביוץ

    עדי מנחמי
    04/01/2009

    מעיין שלום.נתת המון נתונים רפואיים ואין באפשרותינו לתת לך המלצות הנוגדות את המלצת הרופא.יהיה טוב אם תשלבי אבחון וטיפול משלים לאיזון הורמונלי.בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו