עייפות חולשה , סחרחורות ובחילות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות חולשה , סחרחורות ובחילות
    גיא
    15/02/2009

    שלום , קוראים לי גיא ואני בן 16 לפני כשבועיים וחצי התחלתי להרגיש בעייפות ענקית ויחד איתה חולשה , כשפניתי לרופא הוא שלח אותי לעשות בדיקת דם כללית והתברר שהכל טוב , דבר משמח מאוד , אך לא פותר את בעית העייפות הסחרחורות והכאבים הקטנים מאחורי הראש , לפעמים אני מתוערר בלילה מכאבי ראש שנמשכים רק 3 שניות 5 ... , רק הזמן להתעורר , או שמכאבים בעזור הלב , אז חזרתי לרופא ואמרתי לו רק כי כואב לי באיזור הראש מאחורה , וזה השיב לי כי אני סובל פסיכולוגית ואין לי שום דבר , הייתי רוצה לדעת אם זה נכון , כי אחרי שבועיים לקום עם אותה עייפות וחולשה אחרי שכבר אמרתי לעצמי שאין לי כלום מה שלא עוזר... , זה מתחיל כבר לעצבן, כל פעם מתווספים לי כאבים באזור הלב או הראש , הייתי רוצה לדעת מה זה ?. תודה מראש לעוזרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחכתי לציין גם

    גיא
    15/02/2009

    שהלכתי לבית חולים בדקו לי לחץ דם האים 139 70-77 זה לחץ דם טוב ? כי זה הלחץ דם הקבוע שלי ושמעתי שלחץ דם טוב זה 120 60 מה שהיה לי לפני כל העייפות הזאת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגיא

    עדי מנחמי
    15/02/2009

    קשה לתת תשובה חד משמעית ללא בדיקה,אך נראה כי קיימת בעיה בזרימת הדם לראש,יתכן מלחץ על כלי דם.אם אכן זו הבעיה ניתן לשפר את המצב די מהר ע"י דיקור סיני.כנס לאתר שלי וצפה בתכנית על בעיות בזרימת דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    גיא
    15/02/2009

    שחכתי לציין שלא מזמן התחלתי להרגיש כאילו האוזניים שלי נסתמות מבפנים , יותר אוזן שמאל מימין , האם זה קשור ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עירית פרידמן
    15/02/2009

    הכל קשור...
    הכל קורה בגוף שלך והכל מקורו ב"קלקול" פנימי בגוף שלך.
    הרפואה המערבית מוצאת את ה"קלקולים" הפיזיים. ואצלך לא מצאה את המקור הרפואי לבעיה.
    הרפואה המשלימה (אני בתחום ההומאופתיה) מחפשת את הקשר היותר עמוק שיצא מאיזון.
    בהומאופתיה זה נעשה בראיון ובתחומים האחרים באמצעים אחרים (דופק, לשון, גלגל העין ועוד).
    מכיון שהרפואה המערבית לא מצאה דרך לעזור לך טוב אתה עושה שאתה מחפש תשובות כאן.
    מצא לך דרך שנראית לך (מבחינתי זה הומאופתיה(-: ולך על זה
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו