גזים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גזים
    אורית
    19/02/2009

    שלום אני כ 10 חודשים אחרי לידה קשה שהסתיימה בלידת מלקחיים(אחרי שעות של לחיצות).. אני סובלת מתופעת גזים שאינם בשליטתי - קשה מאוד לעצור אותם.אני ממש צריכה 'לקפוא' ולא לזוז כדי לעצור אותם. בביקורי אצל רופא גסטרו הוא ביקש שאשנה קצת את התזונה והפנה אותי לבדיקת לחצים בפי הטבעת - אך לא הבנתי מה הטעם לבצע הבידקה אם אין טיפול לכך. מצד שני, בהתייעצות עם ההמטולוג שלי(יש לי נטייה לקרישיות יתר), הבנתי שאם בבדיקה תתגלה בעיה ,הלידות הבאות יצטרכו להיות בניתוח קיסרי. אשמח לשמוע אם יש לכך פתרון ברפואה האלטרנטיבית, שכן אני פוחדת מהבדיקה והשלכותיה(אם יש כאלה)... תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבחון מיותר

    עירית פרידמן
    19/02/2009

    שלום אורית
    את צודקת מאד בתפיסתך שאם אין פתרון לבעיה אין צורך בבדיקות פולשניות לא נעימות.
    בפגישותי עם מטופלים אני מסבירה ש"איבחון" הבעיה איננו "טיפול" בבעיה ויש צורך להפריד את שני התחומים ותמיד לשאול מראש מה מטרת האיבחון.
    טיפול הומאופתי לא זקוק לאיבחון מדויק במישור הפיזי מכיון שהוא מתחקה אחר השורשים העמוקים של כל בעיה. אחר ה"שיר הפנימי" שמבצבץ ויוצר דיסהרמוניה בתיפקודו של האדם.
    אני ממליצה על טיפול הומאופתי שיכול לשחרר אותך מהגזים, מהפחדים ומהטראומה של הלידה.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו