מתח נפשי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתח נפשי
    יאיר
    08/04/2009


    שלום רב,
    אני כבן 24 ובחצי השנה האחרונה אני סובל ממתח נפשי כתוצאה מדברים שונים, חרדות, דכדוך וכו'.
    בנוסף שמתי לב כי נשימתי השתנתה לאחרונה.די מהירה ולא חלקה. ואני מוציא אוויר כמעט לאורך רוב היום.
    כנראה ואפנה בהמשך לטיפול פסיכולוגי. אך השאלה שלי האם יכול מצב זה של נשימות לא חלקות והצורך להוציא אוויר הרבה, לגרום לי לנזק בריאותי וגופני כלשהו? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתח נפשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתח נפשי

    עירית פרידמן
    08/04/2009

    שלום יאיר
    הנזק לבריאותך נגרם מהמתח. הנשימות הן רק סימפטום אחד שבא כתוצאה מהמתח.
    לכן ראוי לטפל במתח - טיפול פסיכולוגי יכול לעשות את העבודה. אני ממליצה ללוות את הטיפול הפסיכולוגי בטיפול הומאופתי שעוזר לפתוח דברים ובכך מזרז את פעולתו של הטיפול הפסיכולוגי.
    כל טוב וחג שמח
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאיר

    יפה שמעוני
    08/04/2009

    יאיר שלום רב,

    כמובן שצריך לבדוק ממה נגרם המתח הנפשי ולטפל בגורם. תמיד לראות את החיובי וחצי הכוס המלאה ולא הריקה. לכל אחד מאתנו יש עליות וירידות במשך החיים.

    לגבי הנשימות: תתחיל לתרגל נשימות עמוקות אל תוך הבטן (תרגיל ביוגה) לספור עד 4 ולשחרר את האויר דרך האף. 10 פעמים כל בוקר וערב. מאוד מרגיע.
    מומלץ לטייל בחוץ בשעות הבוקר. ללכת לים. שחיה, התעמלות, או כל ספורט אחר שיתן לך אנרגיה.

    רצוי לשפר את התזונה שלך. לאכול הרבה ירקות ופירות, דגנים מלאים, ביצים, עוף דגים.
    לשתות מים ותה צמחים, כמו קמומיל, מרוה, מליסה, פסיפלורה.

    צריך גם לבדוק גם אם אין חוסרים של ויטמינים ומינרלים.

    לטיפול במצבי מתח וחרדה יש מגוון רחב של טיפולים: נטורופתיה, הומאופתיה, פרחי באך, שמנים, טיפולי מגע, רפלקסולוגיה, עיסויים, יוגה, וכו'.
    אתה צריך רק לבחור.
    מומלץ על מנת להגיע להחלטה הנכונה לעשות איבחון יסודי אצל מומחה ברפואה טבעית.

    חג שמח,
    יפה שמעוני-נטורופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו