מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הירדמות כף רגל שמאלאבי19/07/2009
שלום,
ברצוני לשתף אתכם בעניין שמציק לי מזה שבועיים ונמצא כרגע ללא פתרון.
אני בן 34, הכל התחיל בפעילות פיזית מאומצת שביצעתי 3-4 שעות פעמיים בשבוע (לא עושה ספורט בשיגרה) במסגרת שיפוצי טיח וריצוף בבית במהלכה ישבתי ישיבה שפופה = צפרדע או על ארבע כמעט לאורך כל הזמן דלעיל ואח"כ הרגשתי שמשהו השתבש.
לפני 10 ימים פניתי למיון לאחר תופעת הירדמות ברגל שמאל עם סימני הירדמות ביד שמאל וחצי פנים. נבדקתי נוירולוגית, MRI,EEG, TCD, סי טי מח ולאחר 4 ימים נשארתי עם הירדמות כף רגל שמאל עד לחצי שוק (הרגשה שאני עם גרב) שוחררתי ללא ממצא נוירולוגי. לאחר שבוע חלה החמרה מסוימת והשריר האחורי ברגל התחיל לכאוב כולל ברך. שוב מיון, נוירולוגי תקין ואורטופדי תקין...
רופאת משפחה המליצה לעשות אולטרא סאונד בטן תחתונה ומפשעת שמאל (אולי קילה?).
התופעה החלה בכף הרגל וכיום עולה עד למפשעת שמאל.
אני אובד עצות ואין לי מושג מי מבין מה ולאן אני צריך לפנות להמשך?
נא עזרתכם המקצועית ו/או מי מכם חברי הפורום שעברו דבר דומה.
בברכה,
אבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן19/07/2009שלום אבי
בכל מצב שבו אין ממצאים ברורים באיבחון אני ממליצה על טיפול הומאופתי.
טיפול כזה לא זקוק ל"אישורים" של ממצאים אלא "עובד" עם האינפורמציה שניתנת בשיחה.
הטיפול ההומאופתי נוגע בטווח רחב מאד של בעיות פיזיות ונפשיות ויכול לעזור גם לך לצאת מהתקיעות הפיזית של השרירים.
כל טוב
עירית פרידמן- 0523815183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבי
יפה שמעוני20/07/2009אבי שלום רב,
ראשית אני ממליצה לך לקחת מגנזיום 2-3 פעמים ביום להרפיית השרירים בשילוב טראומיל 3 כמוסות ליום במציצה. ( להשיג בבתי מרקחת הומאופתיים). צריכה להיות הטבה תוך זמן קצר.
אם לא יעזור אני ממליצה על טיפול בשיטה בשם סו-ג'וק (יד ורגל), שעוזרת לטפל בכל הגוף דרך כף היד והרגל, בעזרת מגנטים, דיקור, לחיצות, זרעים וצבעים.
מוצאים את המקום הכואב בהשתקפות של כף היד - המקביל לגוף ומשחררים את המקום הבעייתי. טיפול קל ומהיר.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
