נשירת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת שיער
    שני
    14/10/2009

    שלום, אני בת 25 יש לי נשירת שיער גנטית (רופא עור אמר). השיער שלי אף פעם לא אורך (קרה כזה,יש לי נשירת שיער חמורה, מחפיפה לחפיפה השיער ריק יותר, דלילות במפרצים וחלק עליון קדמי. אני לא הולכת עם שיער פזור כי הכל ניראה ריק.(עד גיל 18 היה לי שיער מלא ונפוח, רק אותו אורך) . השיער כבר יבש פגום כי אף פעם לא מתחדש. השתמשתי במינוקסי 3 שנים לא עשה שום שינוי, גם קפסולות שמוכרים נגד נשירת שיער ורוטס, טיפות סינים כאלה, כלום לא עוצר תנשירה והדלילות רק חמור מיום ליום. עשיתי בדיקות דם שמראות כתקינות יש פיתרון בכלל לבעייה הזו? השיער עוד יכול להתמלאות ולהתחדש? אני מיואשת כבר מהנושא. אודה על תשובך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני

    יפה שמעוני
    15/10/2009

    שני שלום,

    האם גם לאמך יש אותה בעיה? אם זה גנטי צריך לבדוק במשפחה.

    האם עברת בדיקות אינדוקריניות? מה עם המחזור? בלוטת התריס? האם הכל תקין?

    כדאי לבדוק יותר לעמוק על מנת לברר אם אפשר לעזור.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער

    שני
    15/10/2009

    שלום, לאמא יש שיער מלא, אין בעייה
    לאבא יש התחלת התקרחות אבל זה גבר בטח שונה
    בלוטת התריס (הורמון המגרה את בלוטת התריס TSH רשום ערך: 0.3-4.2 תוצאה 2.49
    ויטמין B12 ערך: 180.0-700.0 תוצאה 641.0
    0.0-15.0 תוצאה: 13.2 ויטמין B1
    חומצה פולית 5.6-36.0 תוצאה: 22.7
    ברזל ערך : .37.0-145.0 תוצאה: 65
    אבץ 68.0-120.0 תוצאה: 99
    טרנספרין ערך: 200.0-400.0 תוצאה 275
    מחזור תקין מסודר
    הבדיקות האלו שרשמתי תקינות?
    * אני לא הולכת עם שיער פזור הוא ממש ניראה ריק דליל
    יש פיתרון בישבלי השיער עוד יכול להתמלא, משהו שיעצור תנשירה
    זו בעייה של שנים. מה אני עושה אני מיואשת כבר, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער והומאופתיה

    עירית פרידמן
    15/10/2009

    שלום שני
    מניסיוני בטיפול בבעיות שיער, גם אם המקור גנטי, הבעיה היא תמיד נפשית או רגשית.
    לכן אף משחה ושום שמפו לא יכולים לתקן את המצב. זו לא בעיה קוסמטית של העור.
    את יכולה לקרוא על הומאופתיה באתר שלי ואם יש לך עוד שאלות אני כאן לענות.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירה (ליפה שמעוני)

    שני
    15/10/2009

    שלום, לאמא יש שיער מלא, אין בעייה
    לאבא יש התחלת התקרחות אבל זה גבר בטח שונה
    בלוטת התריס (הורמון המגרה את בלוטת התריס TSH רשום ערך: 0.3-4.2 תוצאה 2.49
    ויטמין B12 ערך: 180.0-700.0 תוצאה 641.0
    0.0-15.0 תוצאה: 13.2 ויטמין B1
    חומצה פולית 5.6-36.0 תוצאה: 22.7
    ברזל ערך : .37.0-145.0 תוצאה: 65
    אבץ 68.0-120.0 תוצאה: 99
    טרנספרין ערך: 200.0-400.0 תוצאה 275
    מחזור תקין מסודר
    הבדיקות האלו שרשמתי תקינות?
    * אני לא הולכת עם שיער פזור הוא ממש ניראה ריק דליל
    יש פיתרון בישבלי השיער עוד יכול להתמלא, משהו שיעצור תנשירה
    זו בעייה של שנים. מה אני עושה אני מיואשת כבר, תודה
    הערה: עירית רשמה לי שזו בעייה רגשית, זה לא נכון. הבעייה קיימת שנים עד גיל 18 היה לי שיער מלא. . רשמתי לך תשובות לשאלות שרשמת. אודה לך מאוד על תגובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני

    יפה שמעוני
    18/10/2009

    שני שלום,

    על פניו הבדיקות ניראות תקינות.

    האם עברת בגיל 18 טראומה? צבא? לימודים? חבר? פרידה? אבל?

    טראומה יכולה לגרום לנשירת שיער.

    אם הכל בסדר פיזית, צריך לחפש יותר לעומק.

    לפעמים אנחנו לא מודעים לטראומות שאנחנו עוברים ומדחיקים, אבל הגוף מגיב.

    ניתן לאבחן ולטפל בשיטת איפ"ק גם בבעיות פיזיות וגם רגשיות.

    בברכה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו