מעבר לטיפול אלטרנטיבי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר לטיפול אלטרנטיבי
    שמואל
    01/11/2009

    שלום שמי שמואל בן 32.
    מזה שנה אני מאובחן כסובל מדיכאון וחרדות.
    בעצת הפסיכיאטר התחלתי שימוש(לפני כשנה ) בציפרלקס..כעבור שלושה חודשים ללא תוצאות עברתי לשימוש בויפאקס במינון של 75 מילגרם(לאחר שמינון של 150 גרם לי עייפות חוסר ריכוז וכד').
    כיום אני מרגיש מאוזן מזה מספר חודשים כאשר ישנם נפילות קטנות מדיי פעם(אחת לשבועיים בממוצע) . קראתי המון חומר וספרים בעניין הטיפול הקוגנטיבי ואני מיישם את השיטות בהצלחה לרובה לדעתי.(בעיקר מחשבות בריאות,דימיון מודרך וכו')..
    לאחרונה אני מרגיש כי הטיפול התרופתי מיצה את עצמו(בכך שאינני מצלח להשיג איזון מלא). במטרה לשפר ולהגיע לתוצאות טובות יותר + רצון להתנתק מהטיפול התרופתי הינני שוקל להעזר בטיפול אלטרנטיבי כגון דיקור סיני או הומופתיה.

    אבקש את דעתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר לטיפול אלטרנטיבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    02/11/2009

    שלום שמואל
    אני מטפלת בעזרת הומאופתיה באנשים שסובלים מבעיות פסיכיאטריות ונפשיות.
    אני יכולה לומר לך בביטחון מלא שהטיפול ההומאופתי יעיל. אנשים מורידים תרופות שנטלו תקופות ארוכות.
    הטיפול ההומאופתי מתחיל במקביל לטיפול התרופתי ועם השיפור במצב מורידים את התרופות בהדרגה עפ"י המלצת הרופא המטפל.
    אני מעודדת אותך מאד ללכת בכיוון הזה כי זה ממש ללכת "על בטוח".
    באתר שלי תמצא מאמר שנקרא "אפשר גם בלי פרוזאק" והוא מדגים זאת בעזרת סיפור מקרה.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו